Boris Balkan
Fark you!
Hmmm... Trodde adling var något bra. Detta känns mer som en spark i pungen.
Välkommen i gänget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm... Trodde adling var något bra. Detta känns mer som en spark i pungen.
Sånt där Harry Krisshnatrams är inget för rekoderligt folk,#freefantomen
#freemrstern
#avgaadmin
![]()
Jo, läsa kan jag. Också mellan raderna.Nej. Kan du inte läsa? Han är inte Forumpolis. Han bestämmer inte. Det gör översittare som Spencer och Denke.
Själv förknippar jag mig med Fantomen. Synd att jag inte längre kan ändra min avatar.@Philippe Stern Din nya avatar är sååå passandeAlltid förknippat dig med galningen Archie!
Tycker du? Ja, det är Todds fel. Det är han som inte levererat vad han lovat.Känns som att tråden spårade en liten aning kanske?![]()
Sant iofs. Kör lite kallprat i väntan på leveransenTycker du? Ja, det är Todds fel. Det är han som inte levererat vad han lovat.
Det sjuka är att avataren är riktigt lik utseendemässigt...@Philippe Stern Din nya avatar är sååå passandeAlltid förknippat dig med galningen Archie!
Själv förknippar jag mig med Fantomen. Synd att jag inte längre kan ändra min avatar.
Går inte. De har tagit bort mina rättigheter att ändra bild. Fakkers! Får upp denna text:Det är väl bara och ändra tillbaka om du inte känner dig nöjd Fille! Visserligen blir du säkerligen av med adlingen, men hey, om du är ett man Fjantomen så är det väl bara och köra på den linjen!
Vad tror du?Men hur var det med klockan eg ?
Blir det nån eller ?
Går inte. De har tagit bort mina rättigheter att ändra bild. Fakkers! Får upp denna text:
Ett fel uppstod:
You do not have permission to view this page or perform this action.
Bra svar på en dum fråga .Vad tror du?
Haha...du får du bita i det sura äpplet Archie och ta detta med att bli adlad som en man!
Hehehe, jätteroligt juDet sjuka är att avataren är riktigt lik utseendemässigt...
Vi som träffat Steeeern vet
Min fru skull kolla på Youtube med barnen idag. ArchieLuxury dyker upp. Grabben som är 7 år utbrister: -Va!? Är pappa på Youtube? Han är numera arvslös.Det sjuka är att avataren är riktigt lik utseendemässigt...
Vi som träffat Steeeern vet
Ingen fara Archie. Jag kan ställa upp och ärva din batman när du stryker med...Min fru skull kolla på Youtube med barnen idag. ArchieLuxury dyker upp. Grabben som är 7 år utbrister: -Va!? Är pappa på Youtube? Han är numera arvslös.