P
Philippe Stern
Guest
Någon som fått sin Karlskronaklocka ännu? Om ja - hur var den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån dum jävel höll säkert kvar sin beställning.Var det någon som höll fast vid sin beställning? Kändes som att alla köpare rasade av en efter en ju längre tråden gick!
Möjligt, kul om någon vågar kliva fram! Om det nu ens finns någon klocka ännu..Nån dum jävel höll säkert kvar sin beställning.
Nog större chans att SVT byter ut Gina mot Jimmy som julvärd.Möjligt, kul om någon vågar kliva fram! Om det nu ens finns någon klocka ännu..
Sant, men hade inte folk redan betalat etc? Skulle ju kunnat levererats en första omgång isf? Långsökt men ändåTråden om uppdateringar/förhandsvisningar m.m. blev ju låst med motivering att TS skulle återkomma på köp&sälj när det fanns en färdig produkt. Det har han inte gjort, så jag antar att det ännu inte finns en färdig klocka att köpa.
Nog större chans att SVT byter ut Gina mot Jimmy som julvärd.
Nog större chans att SVT byter ut Gina mot Jimmy som julvärd.
Säkert. Kan inte Kakmonstret så tar de in någon annan fin radikal vänsterfeminist.Har av säkra källor info om att Kakan Hermansson är reserv ifall Gina skulle få förhinder.
SVT. Oberoende. Opartisk .... Stackars de satar som betalar TV-licens...Nog större chans att SVT byter ut Gina mot Jimmy som julvärd.
Kom igen nu fille, visa din!
Inget att skämmas för![]()
Bra då hoppas jag att du inte lyssnar på radio eller använder svtplay.SVT. Oberoende. Opartisk .... Stackars de satar som betalar TV-licens...
Nästa (riktiga) regering kommer att avskaffa tv-licensen. Att ha tv-licens är som att ha en kiosk på en golfklubb där man tar själv och lägger pengarna i en burk. Av någon konstig anledning är det alltid för lite pengar i burken.Bra då hoppas jag att du inte lyssnar på radio eller använder svtplay.
Nästa (riktiga) regering kommer att avskaffa tv-licensen. Att ha tv-licens är som att ha en kiosk på en golfklubb där man tar själv och lägger pengarna i en burk. Av någon konstig anledning är det alltid för lite pengar i burken.
Kan bli så att nästa regering avskaffar TVn samt förbjuder golfbanor. Obemannade kiosker kommer redan före nästa val att vara förbjudet!Nästa (riktiga) regering kommer att avskaffa tv-licensen. Att ha tv-licens är som att ha en kiosk på en golfklubb där man tar själv och lägger pengarna i en burk. Av någon konstig anledning är det alltid för lite pengar i burken.
Under din avatar strår det Svettig och finnig på högstadiet, inte Forumpolis. Bara så du vet.Håll er till ämnet!
Övergå till Flashback om ni vill diskutera tv-licens..
Så fort någon ge sig till känna att de har fått sin Karlskronaklocka så ska jag gå back to topic. Just nu finns inget topic.Håll er till ämnet!
Alla måste börja någonstans..Under din avatar strår det Svettig och finnig på högstadiet, inte Forumpolis. Bara så du vet.
Har av säkra källor info om att Kakan Hermansson är reserv ifall Gina skulle få förhinder.
MAO, jag har fler poster än du, så håll käft?Under din avatar strår det Svettig och finnig på högstadiet, inte Forumpolis. Bara så du vet.
Nej. Kan du inte läsa? Han är inte Forumpolis. Han bestämmer inte. Det gör översittare som Spencer och Denke.MAO, jag har fler poster än du, så håll käft?
Om vi nu ska prata om Karlskogaklockan så verkar projektet något spretigt. Todd håller fortfarande på att bolla visare och bezels på forum som han (ännu) inte är bannad på.Håll er till ämnet!