Rojalisten
Silver
Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag skulle själv vilja ha ring men vet inte riktigt om jag fixar det....Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
Inte för att uttala mig i sakfrågan (jag har frökenhänder så ring ser oavsett duktig illa ut på mig) men känns som en ganska ovanlig pryl som tjej att verkligen digga. Har nog aldrig stött på det innanKöpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
She is weirdInte för att uttala mig i sakfrågan (jag har frökenhänder så ring ser oavsett duktig illa ut på mig) men känns som en ganska ovanlig pryl som tjej att verkligen digga. Har nog aldrig stött på det innan![]()
Bra runda, minst sagt!Blev en shopping dag på stan!
Field Jacket från Brixtol, skjorta från RL, glajjor från Persol och skor från Filippa K. Kunde inte hålla mig så knep en ny Black Bay när jag ändå höll på och slängde på ett Phoenix Nato.
![]()
Min högst personliga åsikt är att män enbart ska bära förlovnings- eller vigselring, inget annat.Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
This!She is weirdinte en aning, hon tycker sporthojar är skit löjligt och rockar dw klocka också
![]()
Kör silver / vitt guld runt handlederna, inte så snyggt och köra TT i smycken väl?This!
Skitsnyggt med en ring, men guld vore väl fräschare?
Helguld i gult/rose ska det vara!Kör silver / vitt guld runt handlederna, inte så snyggt och köra TT i smycken väl?
Kör silver / vitt guld runt handlederna, inte så snyggt och köra TT i smycken väl?
Tror att du har helt missuppfattat damen om vad hon menar med att det är snyggt med ring även på killar...Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
Klart du ska ha ring. Men JH å 13? Är det dina initialer å ett år som betyder nått för dig? Annars känns den aspekten löjlig enligt mig.Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
Mitt ständiga tips är att (göra som jag och) vänta tills det blir rea och köpa på sig ett gäng då. Jag håller med dig om att det känns drygt att lägga en massa pengar på tishor och därför satsar jag när det är rea istället. På det sättet får man sexhundrakronorstishor för runt trehundringen, vilket känns bra mycket rimligare. Jag kan tipsa om NN07, känns som bra kvalitet för pengen.Någon som har något tips på hemsidor där man kan köpa schyssta t-shirts (ej enbart svart/vit/grå)? Jag klär mig mestadels (99%) i skjorta och relativt klassiskt. Äger i dagsläget enbart en t-shirt som jag använder som "snyggplag" resten är bara för träning och dylikt.
Letar alltså efter stilrena tshirtar som inte bara är enfärgade, Care of Carl har ju en hel del men gör lite ont att betala så mycket för tshirts. Svenska och internationella sidor går bra. Tack på förhand!
Köpt ring för att tjejen tycker att det är så förbannat snyggt. Är riktigt kluven, kanske funkar om man håller sig endast till en?
![]()
Tjena!
Jag köpte en mockajacka häromdagen (se bild nedan) och jag undrar helt enkelt om någon har några skötseltips när det gäller sådana här jackor. Jag kommer inte bära jackan när det regnar men det kan ju hända att man råkar ut för regn ändå. Är det värt det att impregnera jackan och vad för slags spray kör man då, samma som till skor?
![]()
Tack!! Några tips på en bra spray?Absolut ska du det! Impregneringen skyddar även mot smuts. Köp en mockakam och genomskinlig/transparant impregnering
Tack!! Några tips på en bra spray?
Tjena!
Jag köpte en mockajacka häromdagen (se bild nedan) och jag undrar helt enkelt om någon har några skötseltips när det gäller sådana här jackor. Jag kommer inte bära jackan när det regnar men det kan ju hända att man råkar ut för regn ändå. Är det värt det att impregnera jackan och vad för slags spray kör man då, samma som till skor?
Absolut ska du det! Impregneringen skyddar även mot smuts. Köp en mockakam och genomskinlig/transparant impregnering
Finns inget bättre än Saphir!
Nu kan minnet svika mig men jag har för mig att just detta togs upp i Kingpodden. @Whedda hade frågat om impregnering när han inhandlade sin fantastiska mockajacka från Stòffa och blev då avrådd från detta? Om detta gäller just den jackan eller generellt alla mockajackor låter jag vara osagt.
Då jag själv nyligen investerat i en mycket trevlig mockajacka så vill även jag ha svar på denna fråga.
Om du inte slagit till än så har dom 20% till och med midnatt idag. Blir nog grymt prisvärt då!Har någon erfarenhet av Stan Ray? Otroligt prisvärda produkter med en stämpel som säger Made In USA.
Bort med patchen på bröstfickan, slit den med hälsan och en tvätt på det så kommer den vara väldigt bra.
![]()
1049:- hos Caliroots.
Tack!Om du inte slagit till än så har dom 20% till och med midnatt idag. Blir nog grymt prisvärt då!
Tack!Nu har jag militärplagg så det räcker och blir över. Jag funderar till och med på att lägga upp det som inte används på köp & sälj.
Kass bild...
![]()
Lägg upp några schyssta plagg i M vettja!Tack!Nu har jag militärplagg så det räcker och blir över. Jag funderar till och med på att lägga upp det som inte används på köp & sälj.
Kass bild...
![]()
Jag är sugen så säg till när det är dax så hänger jag på låsetTack!Nu har jag militärplagg så det räcker och blir över. Jag funderar till och med på att lägga upp det som inte används på köp & sälj.
Kass bild...
![]()
Tack!Nu har jag militärplagg så det räcker och blir över. Jag funderar till och med på att lägga upp det som inte används på köp & sälj.
Kass bild...
![]()
Haha, jag med! Alltid så jävla bra kläder till salu för ett allt för ofta sanslöst bra pris också!Tack!Nu har jag militärplagg så det räcker och blir över. Jag funderar till och med på att lägga upp det som inte används på köp & sälj.
Kass bild...
![]()