• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hämtade ut ett eBay-fynd i dag. Canali Kei. Satt helt perfekt.:)
$_57.JPG

Trevlig tråd! Den behövs eftersom jag är en sådan tråkig person som bara går omkring i pikéer och rugbytröjor. Behöver lite inspiration.

Jag köpte en ny jacka för inte så länge sedan.

Jag har alltid tyckt att skinnjackor är sjukt snyggt på folk, men aldrig testat det själv för att jag trott att det inte är för mig...
Men jag kände att det var dags att testa nu, så jag gjorde det! Och fan, jag har aldrig känt mig så cool eller snygg som jag gjorde i den jackan!

Jackan jag köpte blev en Jofama Tyler i brunt

JM222G00R-O00@6.jpg

Bilder gör inte jackan rättvisa...

Jag köpte en ny jacka för inte så länge sedan.

Jag har alltid tyckt att skinnjackor är sjukt snyggt på folk, men aldrig testat det själv för att jag trott att det inte är för mig...
Men jag kände att det var dags att testa nu, så jag gjorde det! Och fan, jag har aldrig känt mig så cool eller snygg som jag gjorde i den jackan!

Jackan jag köpte blev en Jofama Tyler i brunt

JM222G00R-O00@6.jpg

Bilder gör inte jackan rättvisa...
Hahah jag har aldrig haft en skinnjacka och kände precis som du, och köpte faktiskt också Tyler i brunt, kändes som en skön, inte alltför rockig instegsmodell! Dock hade jag min endast i två dagar, sedan var jag tvungen att reklamera den då den var överfärgad och släppte färg! Håll koll så du inte råkar ut för samma sak!

Hahah jag har aldrig haft en skinnjacka och kände precis som du, och köpte faktiskt också Tyler i brunt, kändes som en skön, inte alltför rockig instegsmodell! Dock hade jag min endast i två dagar, sedan var jag tvungen att reklamera den då den var överfärgad och släppte färg! Håll koll så du inte råkar ut för samma sak!

Tråkigt värre!
Det ska jag verkligen göra, tack för the heads-up! Har bara använt min en gång än så länge, men kan lova att det blir fler :)
Fick du en ny eller pengarna tillbaks?

Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!

Här kommer lite halvtaskiga bilder:

PS: Har vi någon här på KS som jobbar på Paul & Friends /NK? En av säljarna hade en SMP!

image.jpg

image.jpg

Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!

PS: Har vi någon här på KS som jobbar på Paul & Friends /NK? En av säljarna hade en SMP!

image.jpg

image.jpg
Det där tyckte jag var ett mycket bra val! Sjukt mångsidig jacka. :)

image.jpg

image.jpg
Snyggt!

Sitter bra på dig, på mig var den lite kort. Har tittat på deras M65 modell som är lite längre. Och lite dyrare :(

image.jpg

image.jpg
Tummen upp!

Fungerar dragkedjan åt båda hållen? Eller vad man nu säger.

image.jpg

image.jpg

Snyggt! köpte mig en grön minfield i veckan, riktigt mångsidig jacka :)

image.jpg

image.jpg

Grym jacka!

En fundering: hur sätter du på dig dina byxor? Måste vara sjukt tight när du drar dom över låren :D

(obs! godhjärtad ironi!)

Tillbaka
Topp