Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har både långt hår och skägg.Snygga, men är man rakad så ser man tyvärr ut som en nazze i den där.
Jag vet at Jason Statham kör sådana men funkade inte på mig iaf.
Påminner lite om Ryan Goslings jacka i Drive. Gilla!
Harrington G9? Snyggt, klassiker.
Yes! Den trillade hem i dag och passar perfekt med ett tunnare plagg under. McQueen's Stone heter färgen, det kan inte gå fel. Tror jag.Harrington G9? Snyggt, klassiker.
Hahah jag har aldrig haft en skinnjacka och kände precis som du, och köpte faktiskt också Tyler i brunt, kändes som en skön, inte alltför rockig instegsmodell! Dock hade jag min endast i två dagar, sedan var jag tvungen att reklamera den då den var överfärgad och släppte färg! Håll koll så du inte råkar ut för samma sak!Jag köpte en ny jacka för inte så länge sedan.
Jag har alltid tyckt att skinnjackor är sjukt snyggt på folk, men aldrig testat det själv för att jag trott att det inte är för mig...
Men jag kände att det var dags att testa nu, så jag gjorde det! Och fan, jag har aldrig känt mig så cool eller snygg som jag gjorde i den jackan!
Jackan jag köpte blev en Jofama Tyler i brunt
![]()
Bilder gör inte jackan rättvisa...
Hahah jag har aldrig haft en skinnjacka och kände precis som du, och köpte faktiskt också Tyler i brunt, kändes som en skön, inte alltför rockig instegsmodell! Dock hade jag min endast i två dagar, sedan var jag tvungen att reklamera den då den var överfärgad och släppte färg! Håll koll så du inte råkar ut för samma sak!
Fegade ur och tog pengarna tillbaka, fortfarande utan min första skinnjackaTråkigt värre!
Det ska jag verkligen göra, tack för the heads-up! Har bara använt min en gång än så länge, men kan lova att det blir fler
Fick du en ny eller pengarna tillbaks?
Är det någon som kan säga något om denna jacka, kvalitén och märket? Jag hittar inte mycket alls på nätet, men återigen är Manolo högst ansvariga för ha-begäret.
http://www.braun-hamburg.com/von-braun-velourslederjacke-dunkelbraun.html
![]()
Dra ballen i gruset!
Jag har gjort det en gång, helt seriöst, förra sommaren. Händelseförlopp.
Fotbollsmatch - regn - glidtackling (på mage) - gräs - gräset tog slut - inte längre gräs - grus.
Jag fick kliva av.
Med tanke på min erfarenhet är ditt inlägg inte positivt.![]()
Jag beställde den nu i alla fall så får vi se vart det leder... Helgens planer är inställda, plånboken får numera gå lugnt en sväng framöver.Då drar jag en "skoja min doja!" bara för dig då, så att alla kan se det positivt![]()
Jag beställde den nu i alla fall så får vi se vart det leder... Helgens planer är inställda, plånboken får numera gå lugnt en sväng framöver.
Men va? Det är typ två veckor före mig. Det är mig som det är synd om.Samma här... Får dock lön den 10e, så jag har levt på existensminimum ett tag nu![]()
Men va? Det är typ två veckor före mig. Det är mig som det är synd om.![]()
Det där tyckte jag var ett mycket bra val! Sjukt mångsidig jacka.Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!
Här kommer lite halvtaskiga bilder:
PS: Har vi någon här på KS som jobbar på Paul & Friends /NK? En av säljarna hade en SMP!
![]()
![]()
Snyggt!Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!
PS: Har vi någon här på KS som jobbar på Paul & Friends /NK? En av säljarna hade en SMP!
![]()
![]()
Tummen upp!Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!
![]()
![]()
Tummen upp!
Fungerar dragkedjan åt båda hållen? Eller vad man nu säger.
Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!
![]()
![]()
Snyggt! köpte mig en grön minfield i veckan, riktigt mångsidig jacka![]()
Det blev en ny Minifield Vento från Aspesi idag, modellen på jackan och materialet känns väldigt olikt mig men jag diggar den så här långt!
![]()
![]()
Grym jacka!
En fundering: hur sätter du på dig dina byxor? Måste vara sjukt tight när du drar dom över låren
(obs! godhjärtad ironi!)
Kan du posta bild, överväger att lämna tillbaka jackan då jag hellre vill ha grön![]()
Just dessa, italienska jeans är super sköna, dock super tighta, mycket stretch antar jag![]()