• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Eton seersucker, Boglioli och 14270. Väntan på Sverige Tyskland i horisontalläge
6A853F5F-C177-4BA4-A555-168FFD6B14BE.jpeg

Dunväst/Täckväst, med eller utan krage?
Tänkte har den under rocken eller en kraftigare kavaj.
Ser för och nackdelar med bägge varianterna.

Dunväst/Täckväst, med eller utan krage?
Tänkte har den under rocken eller en kraftigare kavaj.
Ser för och nackdelar med bägge varianterna.
Beror väl på om du vill se ut som nån i Dressmann-reklamen eller om du vill kunna dölja din frusenhet.
För övrigt svårt under en lagom stor kavaj. Rock däremot.

Beror väl på om du vill se ut som nån i Dressmann-reklamen eller om du vill kunna dölja din frusenhet.
För övrigt svårt under en lagom stor kavaj. Rock däremot.
Nu pratar vi en tunn väst och inte en michelingubbe.
Får du inte plats med den under din kavaj så är kavajen för liten imho.

Nu pratar vi en tunn väst och inte en michelingubbe.
Får du inte plats med den under din kavaj så är kavajen för liten imho.
Nej. Jag får inte plats med en tunn dunväst under mina kavajer, visst går de på men det ser för djävligt ut. Varför man nu skulle vilja ha dunväst under en kavaj...

Nej. Jag får inte plats med en tunn dunväst under mina kavajer, visst går de på men det ser för djävligt ut. Varför man nu skulle vilja ha dunväst under en kavaj...
Varför man skulle vilja ha en väst under en kavaj....ja...för att det ser fult ut såklart och alltid retar det någon:p

Någon som har tips på snyggt armband i stål eller (kanske helst)silver? Får gärna kosta några hundra snarare än några tusen. Ska likna detta på ett ungefär:

louis-abel-alhena-polished-silver.jpeg

Fint , drar en sökning där för att se vad som finns :)! Om det är någon som har något hett tips från svensk leverantör är det också välkommet.
Gjorde sådana armband för två år sedan som UF-företag, har både smala och tjocka versionen kvar hemma som bara ligger! Kolla pangaiagallery på Instagram för bilder:) Handgjorda av oss och stämplar av en silversmed

Bild? Jag har inga problem med att använda bruna skor till min skinnjacka. Men allt handlar om detaljer. Min skinnjacka har en brun kärna.

Ingen bild tillgänglig just nu tyvärr. Känns så jävla overkill att dra på mc kläderna i detta väder. Skulle vara mycket skönare med bruna chelseaboots och en läderjacka man kan knäppa upp sen. När jag provat det någon gång tycker jag att det funkar rätt bra, kanske det beror på vilken färgs jeans man har också?

Tillbaka
Topp