Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beroende på färgen av brunt kan du använda den lika ofta som blåa kostymer, tycker jag iaf. Men då gillar jag att ta ut svängarna en del å andra sidanÅh! Älskar den här tråden. Men inte skrivit i den tidigare. Tack för inspo
Fyndade en kostym i mörk tobaksbrun färg idag. Jag gillar den! Men när använder jag brunt? Lite Sydamerikas narcos vibbar.
Men den är Najs!
Beroende på färgen av brunt kan du använda den lika ofta som blåa kostymer, tycker jag iaf. Men då gillar jag att ta ut svängarna en del å andra sidan
Gillar med brunt och skulle gärna ha en. Tycker de gör sig bra med blått och buteljgrönt och används närhelst andan faller påÅh! Älskar den här tråden. Men inte skrivit i den tidigare. Tack för inspo
Fyndade en kostym i mörk tobaksbrun färg idag. Jag gillar den! Men när använder jag brunt? Lite Sydamerikas narcos vibbar.
Men den är Najs!
Kör i vind!Så tänker jag också. Det är ett par Rileys i Deli Brown. (Bild lånad från internet)
Åh! Älskar den här tråden. Men inte skrivit i den tidigare. Tack för inspo
Men den är Najs!
Blir det inte lite väl Lasse Kronér med sneakers till kostym?Jag har en tobaksbrun i linne. Kör i jobb vår/sommar/höst. Inte helt sällan parat med sneakers av mer dressad typ. Ruskigt najs kombo!
Schysst!Jag har en tobaksbrun i linne. Kör i jobb vår/sommar/höst. Inte helt sällan parat med sneakers av mer dressad typ. Ruskigt najs kombo!
Schysst!
Vad har du för färg på skorna till?
Det är lite mitt gissel just nu. Matcha med skor.
Blir det inte lite väl Lasse Kronér med sneakers till kostym?
Kör några clean men något dressade, t.ex. cqp, common projects och lanvinSchysst!
Vad har du för färg på skorna till?
Det är lite mitt gissel just nu. Matcha med skor.
Rödbrun är coolare imo.Fick hem en overshirt från a days match i canvas igår. Förvånansvärt trevlig och borde bli än bättre vid användning Valde färgen navy. Funderar dock på en till men osäker på vilken. Vad anser ni är lättast färgmatcha mot ex marinblå chinos och jeans? Brun eller rödbrun?
Jag var inne på Åhléns Uppsala. Sorry, jag kunde varit tydligare med att det var i fysisk butik.Var då? På Åhléns hemsida hittar jag inga Eton..
Någon som vet vem som gjort landslagets kostymer i VM? Förr var det ju ofta Cavaliere gäller det fortfarande måne?
Snyggt!Lasse-feeling idag
Det är cqps samarbete med Eidos! Gillar den skarpt och de är grymt skönaSnyggt!
Vad är det för skor (mycket trevlig färg)?
Snygg kostym men jag tycker faktiskt inte att det funkar med dojorna. Det hela skriker eventkonsult. Snäppet värre än Lasse Kronér alltså.Lasse-feeling idag
Nu vet jag inte riktigt vad en eventkonsult är/gör. Men första bildträffen på "eventkonsult" från Google känns ganska långt från @Oscaros klädsel (som är riktigt trevlig, kanske med undantag om man är strikt konservativ och mår dåligt över allt som avviker från klädnormen anno 40-tal! Kan tänka mig att @Carlf känner sig ordentligt illamående så fort han har sett denna utstyrsel )Snygg kostym men jag tycker faktiskt inte att det funkar med dojorna. Det hela skriker eventkonsult. Snäppet värre än Lasse Kronér alltså.
Ja fy fanNu vet jag inte riktigt vad en eventkonsult är/gör. Men första bildträffen på "eventkonsult" från Google känns ganska långt från @Oscaros klädsel (som är riktigt trevlig, kanske med undantag om man är strikt konservativ och mår dåligt över allt som avviker från klädnormen anno 40-tal! Kan tänka mig att @Carlf känner sig ordentligt illamående så fort han sett denna utstyrsel )
Tur man är uppsalabo. Det måste kollas och kanske fyndas!40 % på Etonskjortor på Åhléns (EDIT: butiken i Uppsala) med start idag. Fick bland annat med mig en kortärmad popover. Helt vrickat att de rear ut sommarens kollektion nu, men bara att tacka och ta emot.
Bild från Eton:
Fick hem en overshirt från a days match i canvas igår. Förvånansvärt trevlig och borde bli än bättre vid användning Valde färgen navy. Funderar dock på en till men osäker på vilken. Vad anser ni är lättast färgmatcha mot ex marinblå chinos och jeans? Brun eller rödbrun?
Nu vet jag inte riktigt vad en eventkonsult är/gör. Men första bildträffen på "eventkonsult" från Google känns ganska långt från @Oscaros klädsel (som är riktigt trevlig, kanske med undantag om man är strikt konservativ och mår dåligt över allt som avviker från klädnormen anno 40-tal! Kan tänka mig att @Carlf känner sig ordentligt illamående så fort han har sett denna utstyrsel )
Det heter kravatt för fan. Host.Det är ganska många i den här tråden som är så stock-konservativa att minsta avvikelse får dem att sätta cravatten i halsen...
Det heter kravatt för fan. Host.
För min del handlade det inte om konservatism utan snarare om att vita sneakers hade varit snyggare än färgade, till den färgen på kostymen.Det är ganska många i den här tråden som är så stock-konservativa att minsta avvikelse får dem att sätta cravatten i halsen...