Yfront
Basic
Tack! Ska kolla in detIncotex hos per Ljung![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ska kolla in detIncotex hos per Ljung![]()
För er info - Fick kalla fötter gällande hundtanden, inte min typ av skjorta. Bör vara tillbaka i stock snart (stoppade ordern på denna innan den skickades) så håll ögonen öppna om ni är sugna. @krämbulleGäller att vara snabb, riktigt bra på 50% - Drog de sista i 38. Blir grymma som casual skjortor.
![]()
![]()
Ingen minns en fegis!För er info - Fick kalla fötter gällande hundtanden, inte min typ av skjorta. Bör vara tillbaka i stock snart (stoppade ordern på denna innan den skickades) så håll ögonen öppna om ni är sugna. @krämbulle
Sant! Bär gärna hundtand i kavaj men känns fel som skjorta, hjärtat har sällan felIngen minns en fegis!
Blev ingen för mig, fel lagersaldo hos L2För er info - Fick kalla fötter gällande hundtanden, inte min typ av skjorta. Bör vara tillbaka i stock snart (stoppade ordern på denna innan den skickades) så håll ögonen öppna om ni är sugna. @krämbulle
Haha fyfan vad tröttsamt.Blev ingen för mig, fel lagersaldo hos L2![]()
Blev ingen för mig, fel lagersaldo hos L2![]()
Tänkte det när jag såg den. Hade svårt att se någon kunna rocka den på ett skönt sätt. Känns konsultig.Sant! Bär gärna hundtand i kavaj men känns fel som skjorta, hjärtat har sällan fel![]()
Jag väntar ännu på min. Ger min bedömning när den landat.Tänkte det när jag såg den. Hade svårt att se någon kunna rocka den på ett skönt sätt. Känns konsultig.
Sant! Bär gärna hundtand i kavaj men känns fel som skjorta, hjärtat har sällan fel![]()
Jag tog nog sista 39an, får se hur den känns.Blev ingen för mig, fel lagersaldo hos L2![]()
Fick besked idag om att paketet är ivägskickat, beställde också i lördags.Inte fått bekräftelse på att paketet gått iväg ens från L2. Vill minnas att dom var långsamma sist också. Men halva priset så ska väl inte klaga, men ändå gått snart 4 hela arbetsdagar. (Beställde strax efter att rean drog igång vid 17 i lördags)
Inte fått bekräftelse på att paketet gått iväg ens från L2. Vill minnas att dom var långsamma sist också. Men halva priset så ska väl inte klaga, men ändå gått snart 4 hela arbetsdagar. (Beställde strax efter att rean drog igång vid 17 i lördags)
Jag har inte heller fått någon bekräftelse, beställde i fredags och i lördags...Fick besked idag om att paketet är ivägskickat, beställde också i lördags.
Material? Prisklass?Någon som har tips på vart jag kan hitta en
mörkblå pikétröja utan knappar likt denna?![]()
Helst något bomull/stickat. Gärna under 2kMaterial? Prisklass?
Frottépikeerna från Kappahl var sådär.Material kvittar. Gärna under 2k
Frottépikeerna från Kappahl var sådär.
edit: Alltså; de hade sådana kragar du söker efter.
Gillar mina också! Med ”sådär” menade jag ”på det sätt Falken söker”Sjukt nöjd med min från Kapp Ahl! Håller tummarna att de släpper en långärmad variant SS20
Filippa K har liknandeNågon som har tips på vart jag kan hitta en
Testat men ser inte bra ut irl. Knappt någon ”v-ringning” alls
Saman Amel! Ligger lite över, hade för mig att de fanns i Navy men hittar bara svart och mörkgrå. Maila och hör med dem annars!Helst något bomull/stickat. Gärna under 2k
Någon som har tips på vart jag kan hitta en
Yes sett den tyvärr har de ingen mörkblå.
+1 på denna, har den i off-white och den är magisk! Funkar riktigt bra under kavaj och även utan, ska köpa någon ny till sommarenSaman Amel! Ligger lite över, hade för mig att de fanns i Navy men hittar bara svart och mörkgrå. Maila och hör med dem annars!
![]()
Har du provat denna annars? Äger en själv, skittrevlig! Inte samma kragtyp men utan knappar i alla fall.Yes sett den tyvärr har de ingen mörkblå.
Gillar spontant inte zipen men kanske borde testaHar du provat denna annars? Äger en själv, skittrevlig! Inte samma kragtyp men utan knappar i alla fall.
https://www.oscarjacobson.com/sv-se/article/otto_kortarmad_kragtroja_zip?attr1_id=8
Jag tyckte inte heller den såg så intressant ut förrän jag provade den, så gör det! Annars hade ju Blugiallo några pikéer som såg intressanta ut förut, lite hög skuren i halsen bara, något du provat?Gillar spontant inte zipen men kanske borde testatack!