• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Ja enda problemet är att jag letat mörk brun samt dubbelknäppt över hela j*vla internet och denna från bogliogi var den enda jag hittade med med min budget på 5000. Inte ens med Suitsupplys MTM gick de då de inte hade nån bra nyans..Men överlag, tror du det kan bli bra eller bör jag skippa och hänge mig åt ett långdraget letande igen?:)
Jag hade letat vidare eller ökat budget, men vänta tills du hört fler utlåtanden :)

Ja enda problemet är att jag letat mörk brun samt dubbelknäppt över hela j*vla internet och denna från bogliogi var den enda jag hittade med med min budget på 5000. Inte ens med Suitsupplys MTM gick de då de inte hade nån bra nyans..Men överlag, tror du det kan bli bra eller bör jag skippa och hänge mig åt ett långdraget letande igen?:)

Med tanke på att en hygglig mtm kostar typ 8k så tycker jag inte alls att ditt köp (+ ev ändringar) är något att vara ledsen över.

Gäller att vara snabb, riktigt bra på 50% - Drog de sista i 38. Blir grymma som casual skjortor.
8767EDAE-3CB8-42BB-B17F-8ADC762038A5.jpeg
78925749-81BB-4AAB-88E6-850ECAA987FE.jpeg

Hurdan är storleken på 100H?

Någon kanske kan jämföra med barba, mazzarelli, eton contemporary eller vanacore från lund&lund?

Tillbaka
Topp