Erik83
Basic
Jag vet! Föredrar skarpare pressveck även på mina bomullsbyxor jag med!![]()
Gah!
Är detta vad som väntar på gator och torg i vår, då sitter jag hemma och jobbar till midsommar.
Har covid-19 slagit till big-time?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet! Föredrar skarpare pressveck även på mina bomullsbyxor jag med!![]()
Gah!
Är detta vad som väntar på gator och torg i vår, då sitter jag hemma och jobbar till midsommar.
En grön tröja och ett par beiga byxor? Oerhört konservativt.
Byxorna är faktiskt väldigt fula.Byxorna ser ut som att någon slängt på varenda extra detalj man kunde tänka sig. För mycket för mig. Färgen på tröjan kittlar inte heller, lite mycket 80-tal. Att den dessutom stoppas in i byxorna är droppen.
![]()
Gah!
Fast om vi ska fråga 21 åriga tjejer och 13 åriga kids så vete fan hur vi ska klä oss.Det där är riktigt fult.
Var tvungen att ta hjälp av lite olika röster för att få bekräftat att det inte bara var jag
21 årig kvinnlig universitetsstuderande tyckte detta såg fruktansvärt ut
13 årig mellanstadieelev, tänkte direkt det vore kläder ur någon komedi.. tänk Stig Helmer
25 åring, arbetar i modebranschen hoppades verkligen inte detta är det nya modet
Fast om vi ska fråga 21 åriga tjejer och 13 åriga kids så vete fan hur vi ska klä oss.
NejDärför att ett spann från 13-43 tycker lika ger ju ändå en hint.
Och mtp många inlägg i denna trådd så har nog genomsnittliga 13-åring bättre smak.
Nej
och
Nej
Ja, men vet bara inte varför man skulle rådfråga någon av de du nämner.Tur är väll att det är högst subjektivt det här med smak
Ja, men vet bara inte varför man skulle rådfråga någon av de du nämner.![]()
Senaste sidan, absolut.Inte för att det skulle påverka min smak, men för att få en uppfattning av vad olika åldersgrupper tycker.
Känns lika genomtänkt och ger ungefär samma känslor att läsa här ibland som att läsa läsarkommentarer på Aftonbladet![]()
Så att man hänger med...Därför att ett spann från 13-43 tycker lika ger ju ändå en hint.
Och mtp många inlägg i denna trådd så har nog genomsnittliga 13-åring bättre smak.
Så att man hänger med...
Hur kom 43-åringen in i bilden (låter som en kvällstidningsrubrik....”43-åringen har....”)
25-åringen i modebranschen verkar ha försvunnit i dialogen![]()
Gissade att det var du själv som var ”43-åringen” men ville inte outa din ålder, om du själv inte gjorde detOm jag är 43 och börjar bli gaggig, så rådfrågar man några yngre om det är jag som är kass på att hänga med.. men fick iaf från denna lilla grupp bestående av 13, 21 och 25 samma typ av reaktion jag själv hade.
Med det sagt är detta knappast data nog för att klassa det som en universal smak.
Men kan konstatera att modet är lite svårt och alla har sina olika referenspunkter.
Huvudsaken är väll ändå att man är bekväm i det man själv bär.
Sedan är det ju lite missvisande att ta en bild med ett par riktigt fula byxor och använda den som det enda exemplet på "dagens mode"... Klart du kommer att få gehör då, tror de flesta här håller med dig också.Om jag är 43 och börjar bli gaggig, så rådfrågar man några yngre om det är jag som är kass på att hänga med.. men fick iaf från denna lilla grupp bestående av 13, 21 och 25 samma typ av reaktion jag själv hade.
Med det sagt är detta knappast data nog för att klassa det som en universal smak.
Men kan konstatera att modet är lite svårt och alla har sina olika referenspunkter.
Huvudsaken är väll ändå att man är bekväm i det man själv bär.
Köpte 10 par senast, ruggigt stora i storleken så använder dem till att putsa skorna...
Bra tips, blev ett gäng även denna gång.
Grymt bra tips! Tack!
De är tjocka av bara fan, så du vet.Grymt bra tips! Tack!
Blev ett gäng i ull och kashmirblandning.
Njae, tjocka kanske men inte mer än så skulle jag säga. Blir bra till nästa vinter. 10kr/st!De är tjocka av bara fan, så du vet.![]()
Något man i synnerhet borde testa här?
Köpte 49 par sist, hälften är det hål i.. tror jag går konstigt så det sliter konstigt på dem![]()
Kör uteslutande strumpor i ull- eller kashmirblandningar. Lite som fyrhjulsdrift, har man en gång prövat...Något man i synnerhet borde testa här?
Tänker då inte på mönster utan kanske något särdeles lyckat material eller konstruktion.
Fick samma och tänkte detsamma. Berodde dock på mina säkerhetsinställningar kring kortbetalning.Bra tips! Fick upp ”We're sorry that your order could not be placed. This probably happened due to a high order volume or temporary connection errors. Please wait a few minutes and resubmit your order.” KS Går loss