• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Trevlig inspiration från Manolo med Bryceland's Sawtooth som ett ess i rockärmen.
3290f719-the-western-shirt.jpg


https://www.manolo.se/fredaginspiration-the-western-shirt/
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Utan att bli anklagad för diverse, vi kan väl ändå komma överens om att det är rätt tramsigt med pressveck på ett par jeans?

När det gäller kläder, stil och mode är allt och inget tramsigt. Gillar du det - kör! Gör du det inte - skit i det.

Personligen gillar jag moderna takes på plagg. Sen kanske jag inte skulle sporta just detta men generellt är jag väldigt liberal med kläder.
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
När det gäller kläder, stil och mode är allt och inget tramsigt. Gillar du det - kör! Gör du det inte - skit i det.

Personligen gillar jag moderna takes på plagg. Sen kanske jag inte skulle sporta just detta men generellt är jag väldigt liberal med kläder.

Helt rätt (generellt), kan dock tycka att det blir rätt märkligt när man försöker dressa upp ett par urtvättade arbetarbyxor.
 

dicken

Omega
2-Faktor
Någon här som kan bistå med lite input kring byxor från Suit Supply? Vad jag kan se så är det "enast kemtvätt" på många av modellerna (av de formella), det låter rätt osmidigt och skulle kunna bli en dealbreaker för mig tyvärr. Ni som kör dessa, har ni vågat tvätta hemma som vanligt eller blir det kem varje gång för er?
Tack för input!
 
Topp