Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är himla sugen på en mockaväst och då helst grå. Hittar fan nada på nätet. Nån som sitter inne med ett hett tips? Helst inte Tom Fords á 55tkr utan snarare en hel del söder om 5k![]()
Att låta sy upp en mockaväst hos en läderverkstad torde kosta betydligt mindre än 5k.Är himla sugen på en mockaväst och då helst grå. Hittar fan nada på nätet. Nån som sitter inne med ett hett tips? Helst inte Tom Fords á 55tkr utan snarare en hel del söder om 5k![]()
Finns det nån info på vad det blir för nåt? Hur skiljer det sig från tidigare år? Blir det nåt i fresco?
Soft goat?Någon som kan tipsa om en bra full zip tröja i merino eller kashmir, gärna tunn i materialet och skall passa mig som är 192cm. Jag har testat Gran Sasso som nedan som jag tycker är snygg, men de verkar vara för korta i längden. Jag vill helst ha grå, mörkgrå, taupe eller någon form av brun. Budget 1-2k typ.
Är det just med ärm i kontrast du menar?Folkens! Var hittar jag långärmade baseball-tröjor i lite olika färger?
Har tittat på dessa men finns bara i färg Grey (som verkar väldigt ljus) och Toast (som jag inte gillar). Har ett par Soft Goat pullovers och de är också väldigt varma, så det kanske är mer en tunn merino jag borde sikta på.Soft goat?
Har tittat på dessa men finns bara i färg Grey (som verkar väldigt ljus) och Toast (som jag inte gillar). Har ett par Soft Goat pullovers och de är också väldigt varma, så det kanske är mer en tunn merino jag borde sikta på.
Boom, precis vad jag tänkt mig, ropade hem en Large. Tack för tips!Om L eller 3XL är rätt storlek finns denna OJ till helt okej pris i en brunbeige färg: https://www.oscarjacobson.com/sv-se/article/ariel_fullzip_troja?attr1_id=655
Boom, precis vad jag tänkt mig, ropade hem en Large. Tack för tips!
Ja precis, en långärmad T-shirt med kontrasterande ärmÄr det just med ärm i kontrast du menar?
Superdry kör ofta med såna modeller, kanske kan vara något?Ja precis, en långärmad T-shirt med kontrasterande ärm![]()
Får kika, har börjat regressera till någon slags tonårsfas sedan jag fick barn...Superdry kör ofta med såna modeller, kanske kan vara något?
Då tycker jag att du ska steget fullt ut och köpa raglans med bandlogos på!Får kika, har börjat regressera till någon slags tonårsfas sedan jag fick barn...
Tror det är dit vi är påväg, septumpiercing innan jag fyller 35. Kompenserar dock med ett par riktiga pappajeans och tråksneakersDå tycker jag att du ska steget fullt ut och köpa raglans med bandlogos på!
Folkens! Var hittar jag långärmade baseball-tröjor i lite olika färger?
Försöker du få mig att börja bära rugbytröjor, den ultimata pappatröjan?!Rowing Blazers!![]()
Försöker du få mig att börja bära rugbytröjor, den ultimata pappatröjan?!
Har lagt bort allt vad kashmir och skjortor heter, t-shirts och hoodies är det som gäller med vår spymaskin.Kashmirtröjor är solklart det skönaste plagget på pappledigheten. Varvade mellan sköna kashmirplagg och annat från Sunspel, Zanone och Polo. C.O.F har grymt sköna jeans. En bra Beaufort är ett het tips. Visst kan det bli en och annan spya etc men upplevde att det är viktigare med sköna kläder att leka och vara aktiv i.
Knappt några spyor alls här. Flanellbyxorna fick åka på kem efter en tappad tallrik med mat däremot, men det är det enda. Kashmiren har klarat sig helt.Har lagt bort allt vad kashmir och skjortor heter, t-shirts och hoodies är det som gäller med vår spymaskin.
Förståeligt som fan.Verkar som corona slagit hårt mot linnegatan. 30% på allt vid midnatt...
Ser ut som careofcarl kör något liknande... 20% på allt i butiken
Septumpiercing är dock bara fult alltid.Tror det är dit vi är påväg, septumpiercing innan jag fyller 35. Kompenserar dock med ett par riktiga pappajeans och tråksneakers![]()
Samma här, aldrig några problem. Alternativ annars är Sunspel’s college tröjor, magiskt bra! För mig var en del av pappaledigheten och som pappa att kunna ha kläder som det är skönt att röra sig i utan(!) att snava in i funktionsklädesfarsa träsket.Knappt några spyor alls här. Flanellbyxorna fick åka på kem efter en tappad tallrik med mat däremot, men det är det enda. Kashmiren har klarat sig helt.