För er Göteborgare som är nyfikna på Rob & Co kan jag rekommendera att gå på deras AW den 10:e april. Brukar vara väldigt trevlig tillfälle att lära känna Robin och även höra erfarenheter från kunderna. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket synd det är just en torsdag…är Gbg mån till tors lunch men annars hade jag dykt upp!För er Göteborgare som är nyfikna på Rob & Co kan jag rekommendera att gå på deras AW den 10:e april. Brukar vara väldigt trevlig tillfälle att lära känna Robin och även höra erfarenheter från kunderna.
Varierar, men hållbarheten mäts i förhållande till annat i lådan så det spelar ju ingen roll, det är relativt till andra underkläder. Jag har pinsamt gamla kalsonger som fortfarande är hela trots samma behandling, inga av de tre CDLP- kalsonger jag har köpt är kvar i lådan.Ni som har problem med CDLP: torktumlar ni kalsongerna?
Utveckla gärna. Ett halvår utan att tvätta?Det finns ju också hygieniska skäl till att inte ha kalsonger längre än typ ett halvår (eller ett år om man så vill). Att kalsonger behöver hålla i två år är därmed inte en relevant faktor för mig iallafall
Hur många par har du som du roterar mellan? Kan inte bli många tvättar innan dags för kassering? Och vad är problemet, blir de inte rena efter tvätt?Det finns ju också hygieniska skäl till att inte ha kalsonger längre än typ ett halvår (eller ett år om man så vill). Att kalsonger behöver hålla i två år är därmed inte en relevant faktor för mig iallafall