Är lite sugen på en western/denim skjorta, på forumet verkar ju Brycelands sawtooth vara omåttligt populär men den är ju tyvärr svår att få tag på, så jag har kikat på lite alternativ. Är egentligen ute efter den mer tvättade looken men har inget problem med att vänta ut min egen patinering men kan även tänka mig köpa tvättad från början. Skulle gärna få lite input på alternativen nedan? Mer värt att vänta ut restocks på Brycelands?
www.nudiejeans.com
Har även funderat på dessa alternativ från shirtonomy, blir ju inte western direkt men fortfarande denim.
shirtonomy.se
shirtonomy.se

George Another Kind Of Blue Denim Shirt
Regular fit denim shirt with evident western vibes, well-worn with a uniform blue tone. Made with organic cotton.
Har även funderat på dessa alternativ från shirtonomy, blir ju inte western direkt men fortfarande denim.

Bergamo Raw Denim
Italian raw denim in a deep indigo blue colour. The indigo fades over time, developing a wonderful wear and patina. The fabric pairs well with a button-down collar for a classic relaxed look. Alternatively, it can be combined with a Turndown collar and mother-of-pearl buttons for a more refined...

Indigo washed denim
Our new 100% cotton denim is a versatile and durable fabric that perfectly balances style and comfort. The fabric's subtle texture and naturally soft finish make it an excellent choice for both casual and more refined settings. The series is available in three classic washes – black, medium...