Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka! Fel lag (i Sverige är det förstås GAIS som gällerStäng tråden!!
![]()
Nu snackar vi!#ktbffh!![]()
![]()
Hihi! Ni stockholmslagssupportar är så härligt ödmjuka...Och en bonusbild från idag
![]()
Religion. Jag har sett en del derbyn. Chelsea-West-Ham, Chelsea-Wimbledon, Bajen-Dif som jag kommer på som snabbast och inte minst träbensfestivalen i div 2 "korpklass" mellan Luleå och Boden. Över 5000 pers på läktarna.
Varför tror du att just brittiska derbyn skulle vara avslagna tillställningar?Okejokej. Tänker mig att brittiska derbyn är lite avslagna, men har aldrig varit på ett old firm..
Förövrigt skönt att ha slagit ut både Rangers och Celtic i Europakval
![]()
AlltidHihi! Ni stockholmslagssupportar är så härligt ödmjuka...![]()
haha, blev lite fel där.Ungmennafélagið Stjarnan?
![]()
3 fina mot TSG ikväll
Detta lag har jag hållit på sedan jag spelade min första match i 6 år åldern. Mitt lag hette Aston Villa, och tränarna var garanterade av tipextra förmodligen för dom andra lagen hette Ipswich, Derby, Stoke, Everton osv...
Har någon låda med prylar någonstans, vet dock ej var! Just nu spelar vi, för att gå upp premier league!!!
![]()
Lite kämpigt med benutrymmet på arenan.Skön tråd. Mitt lag fann jag på avslutningsresa med dåvarande juniorlag, QPR - Leeds 1992 på Loftus Road. QPR vann med 2-1, starkt underlagstippade och på en av de sunkigaste arenorna jag besökt. ( a k a brittisk charm). Idag kämpar vi för överlevnad i premiership.
![]()
Men säg, vad ska vi annars göra?Får läktarn' att koka!
Från norr till söder, hela Sverige ska hööööraaaa.... ååååååh vi eee Pekiiing!Men säg, vad ska vi annars göra?
Enkelt, stil...
![]()
Tröjan köper du här: http://troja.ois.se/
![]()
Låter även farmarlaget på västkusten få plats i denna tråd. De har nyligen tagit fram accessoarer för sin klack....
![]()