• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka + favoritlag!

Stäng tråden!!
34F9F6B5-D816-4BDB-BAA4-9CE508AB8982.jpeg
N

Religion. Jag har sett en del derbyn. Chelsea-West-Ham, Chelsea-Wimbledon, Bajen-Dif som jag kommer på som snabbast och inte minst träbensfestivalen i div 2 "korpklass" mellan Luleå och Boden. Över 5000 pers på läktarna.

Okejokej. Tänker mig att brittiska derbyn är lite avslagna, men har aldrig varit på ett old firm..
Förövrigt skönt att ha slagit ut både Rangers och Celtic i Europakval ;)
image.jpg

Detta lag har jag hållit på sedan jag spelade min första match i 6 år åldern. Mitt lag hette Aston Villa, och tränarna var garanterade av tipextra förmodligen för dom andra lagen hette Ipswich, Derby, Stoke, Everton osv...

Har någon låda med prylar någonstans, vet dock ej var :shifty:! Just nu spelar vi, för att gå upp premier league!!!
7F33D7BB-A8D2-4807-B5F6-30DC430D5EF6.jpeg
image.jpg

@Affe, jag tror jag älskar dig.

Grönsvarta Håkan Hellström i all ära men... this is it.
Ingemar Johansson, sista vita världsmästaren i tungviktsboxning, hade god smak i fotboll. Dessutom fanns hans barndomshem i villaområdet i västra Göteborg bara några snea Gaisfrisparkar från mitt.

20171216_234745.jpg

(Jag träffade honom faktiskt en gång, och fick en autograf vid någon happening i Frölunda torg. Trevlig, humor, och ja - han hade extremt fast handslag.)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp