GWD
Silver
Ungefär så här ser tabellen ut för en öisare.Överklassens IS, det var längesen man hörde nåt från er, vilken division spelar ni i nuförtiden?![]()
1. Patek P
2. Vacheron C
3. AP
--------------------------------------------
4. Rolex
5. Omega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär så här ser tabellen ut för en öisare.Överklassens IS, det var längesen man hörde nåt från er, vilken division spelar ni i nuförtiden?![]()

!!!Jag är övertygad om att vi är minst tjugo här på forumet.Coolt! Då är vi i allafall två Villafans här på forumet! Får hoppas att dom börjar vinna igen, gått tungt dom senaste 2-3 matcherna, fick stryk mot Derby igår med 2-0!!!
Jag är övertygad om att vi är minst tjugo här på forumet.
Spelet vänder. Med Terry och Jedinak snart tillbaka så är jag inte orolig. Brukar du åka på medlemsresorna?
Hög tid låter det som.Nope! Har inte varit och kollat på någon match, sedan jag var och kollade på matchen Spurs vs Villa för över 25 år sedan säkert!!!
Laddar upp för match i Helsingborg
![]()
Står antagligen och skriker någon välformulerad ramsa i Malmö
![]()
Och en bonusbild från idag
![]()
Lycka tillKan nog lugnt säga att jag är priviligierad som har Österunds FK som favoritlag. Har följt dom på plats sedan de gick upp i superettan. Nu bokat flyg till London i februari för bortmötet i Europa League mot Arsenal. Helt galen säsong
![]()
Jo, men inga prylar med mig på resan.Inga reds?
![]()
Härligt!!![]()
![]()
Klart det gör.