Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Koola! Jag gillar jubileegångjärnen.GMT-shades? Bild av Watchanish på instagram för ett tag sedan.
GMT-shades? Bild av Watchanish på instagram för ett tag sedan.
Genialiskt drag. Premium för solblekta vridningar ju!GMT-shades? Bild av Watchanish på instagram för ett tag sedan.
Koola! Jag gillar jubileegångjärnen.
Haha fyfan, lika illa som dom där bezelarmbanden.
Genialiskt drag. Premium för solblekta vridningar ju!
Vet ej om detta är avhandlat redan (försökt söka igenom) men just färgmatchningen klocka och glasögon. Har köpt mig en Visodate med brunt armband. Tänkte inte på att jag är ganska begränsad till mina glasögon med svarta bågar. Känns lite som svart bälte och bruna skor, typ. Vad tycker ni?
Kör!Vet ej om detta är avhandlat redan (försökt söka igenom) men just färgmatchningen klocka och glasögon. Har köpt mig en Visodate med brunt armband. Tänkte inte på att jag är ganska begränsad till mina glasögon med svarta bågar. Känns lite som svart bälte och bruna skor, typ. Vad tycker ni?
Inga bekymmer. Vore otroligt ängsligt att behöva ha glasögon i massa olika färger för att kunna färgmatcha.Vet inte om jag fjantar mig men det störde mig lite i första ögonblicket. Gillar klockan skarpt, och det bruna armbandet. Men ni kanske känner igen känslan när man undrar om det blir riktigt rätt...
Självklart matchar man! Snygg klocka förövrigtVet inte om jag fjantar mig men det störde mig lite i första ögonblicket. Gillar klockan skarpt, och det bruna armbandet. Men ni kanske känner igen känslan när man undrar om det blir riktigt rätt...
Rolex Hulk fungerar bra till mina Louis Vuitton solglasögon, ramen är gjord av riktig sten.
Ursäkta sent svar, Köptes i L-a Rodeo Dr. för ett par år sedan, modellen finns inte kvar. Kan inte namnet på modellen men går nog att hitta på internet second hand eller liknande.Schyssta, vad är det för modell?
4 år senareUrsäkta sent svar, Köptes i L-a Rodeo Dr. för ett par år sedan, modellen finns inte kvar. Kan inte namnet på modellen men går nog att hitta på internet second hand eller liknande.