• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka + glasögon

Heartcone

Cartier
2-Faktor
GMT-shades? Bild av Watchanish på instagram för ett tag sedan.

IMG_0899.PNG
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor

Aanta

Omega
2-Faktor
Vet ej om detta är avhandlat redan (försökt söka igenom) men just färgmatchningen klocka och glasögon. Har köpt mig en Visodate med brunt armband. Tänkte inte på att jag är ganska begränsad till mina glasögon med svarta bågar. Känns lite som svart bälte och bruna skor, typ. Vad tycker ni?
 
Senast ändrad:

SSL

Audemars
Vet ej om detta är avhandlat redan (försökt söka igenom) men just färgmatchningen klocka och glasögon. Har köpt mig en Visodate med brunt armband. Tänkte inte på att jag är ganska begränsad till mina glasögon med svarta bågar. Känns lite som svart bälte och bruna skor, typ. Vad tycker ni?

Bild!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Vet ej om detta är avhandlat redan (försökt söka igenom) men just färgmatchningen klocka och glasögon. Har köpt mig en Visodate med brunt armband. Tänkte inte på att jag är ganska begränsad till mina glasögon med svarta bågar. Känns lite som svart bälte och bruna skor, typ. Vad tycker ni?
Kör!
 

Ponlarsson

Panerai
Vet inte om jag fjantar mig men det störde mig lite i första ögonblicket. Gillar klockan skarpt, och det bruna armbandet. Men ni kanske känner igen känslan när man undrar om det blir riktigt rätt... :)
Inga bekymmer. Vore otroligt ängsligt att behöva ha glasögon i massa olika färger för att kunna färgmatcha.
 
Topp