• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka + glasögon

Vonlind

Panerai
Hur kombinerar ni 'glajjorna' med dinkan?


Tommy HL glasögon.
Clubmaster, för soligare dagar!
Seiko skx009 + svart nato.



5T6z4rI.jpg


UPkmNVu.jpg
 

Knight

Cartier
Har nyligen fått veta att jag ska bli med glasögon, men det här med att välja bågar var lättare sagt än gjort. Fanns väl lite från ray-ban som var hyfsat intressant, men inte mycket. Någon som skaffat nya bågar (eller solglasögon) på senaste tiden? Funderade du över huvud taget på att de skulle matcha favoritklockan? Inspiration vore trevligt.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Har nyligen fått veta att jag ska bli med glasögon, men det här med att välja bågar var lättare sagt än gjort. Fanns väl lite från ray-ban som var hyfsat intressant, men inte mycket. Någon som skaffat nya bågar (eller solglasögon) på senaste tiden? Funderade du över huvud taget på att de skulle matcha favoritklockan? Inspiration vore trevligt.

Moscot eller Oliver Peoples. Jag har Miltzen från Moscot men Lemtosh är snygg också!
 

SSL

Audemars
Trevlig tråd. Kommer bild i morgon på vad jag sitter på. Men något som är sjukt är att i dag är mina lumpenglajjor på modet. Vi glasögonormar blev mobbade i 11 månader, men skulle jag gå ut med dom i dag skulle jag klassas som hipsternas hipster.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Trevlig tråd. Glasögon och solglasögon hat jag en hel del av, riktigt roliga accessoarer. Väntar på nya tiger glasögon, borde komma nästa vecka. Lovar bild då!
 

paradis

Audemars
Har glömmt mina favorit solglasögon p flyget i stol korgen, Georgio Armani. Någon som kan ge tips,var jag kan köpa märkes, billigare än i affären...?
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Det här stället har jag fått av en säljare på 3M, är ett skylt ställ till deras skyddsglasögon
har ett ställ till med lite andra modeller av Ray Ban också från 3M.
Jag är inte pilot :(
 

SSL

Audemars
Precis som med skinnhandskar på vintern så sumpar jag alltid minst ett par glasögon varje sommar, men förra sommaren gick faktiskt bra (dock inte vintern) så mina CM hänger kvar.

image.jpg

Cheap Monday och Monokel. Böle-fodralet är grymt.

image.jpg

image.jpg

Vanliga brillor. CM igen.

image.jpg

Lumpenglajorna. King Magazine ville ha tillverkaren men jag håller det anonymt.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
American optics och Longines, semester förra året. Legend diver är endast timmar gammal i min ägo vid foto tillfället...
 

Bilagor

  • IMAG0245.jpg
    IMAG0245.jpg
    180.2 KB · Visningar: 214
Topp