• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka + glasögon

adress

Friends of KS
DJ och Clubmaster.
image.jpeg
Två får du ta med dig ut - två får du lämna hemma...;)
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
OT! MEN, rb clubmaster. Vilken size? 49 eller 51? Minimal skillnad men ändå.
49! Lite som Datejust i 36 eller 41 mm. Kör bara så här några månader senare. Solen är framme & jag har grottat ner mig i solglasögon till våren - därför kickar jag en fet jävla bump i tråden & jag känner mig överenergisk. Just nu vill jag bara ställa mig upp & skrika RUN FOREST, RUUUUUN. Varför? Dunno.
 

Aston

Panerai
His and hers Maui Jim. Har haft dem i ett år nu och är mycket nöjd. Man kan välja olika glas beroende på vilka färger man vill framhäva. Dessa heter bronze. Mina heter Canoes och hennes Palms.
image.jpeg
 

Gurgel

Cartier
Idag ska jag hämta upp mina nya randolph aviator! Ser ni någon i en vit BMW på E20 som ser ut som om han tror att han sitter i ett F16 och är jävligt vass så är det bara jag som drömmer mig bort...
 

chgeorg

Omega
Någon form utav Gucci modell samt Certinan.. Solglasögon är egentligen inget alternativ då jag enligt min optiker har brytningsfelet ifrån helvetet :p Finns typ inte en enda lins som kan korrigera upp iallafall till 80-85% av mitt synfel...
IMG_0007.JPG
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ni som har/har haft Persol och provat olika glas...vilken är favoriten? Gillar när det blir extra varma färger och lite mer sommar än vad det egentligen är. Har tänkt att slå till på ett par 8649 och någon av de här tre och det lutar åt Terra di Siena.

image.png
image.png
image.png
 
Topp