Vonlind
Silver
Våren är tillbaka i Stockholm!
Kör också Clubmasters, så bra ljus det blir i dom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Våren är tillbaka i Stockholm!
Har nyligen fått veta att jag ska bli med glasögon, men det här med att välja bågar var lättare sagt än gjort. Fanns väl lite från ray-ban som var hyfsat intressant, men inte mycket. Någon som skaffat nya bågar (eller solglasögon) på senaste tiden? Funderade du över huvud taget på att de skulle matcha favoritklockan? Inspiration vore trevligt.
Kör också Clubmasters, så bra ljus det blir i dom!
första va riktigt snygga! Märke?
American optics och Longines, semester förra året. Legend diver är endast timmar gammal i min ägo vid foto tillfället...
Håller mig till Ray Ban
Dåligt med Oakley i denna tråd!
Någon som vet ?Dom
första va riktigt snygga! Märke?
Dåligt med Oakley i denna tråd!
Radarlock path, använder bara solbrillor på cykel/vid friluftsaktivitet, så äger bara sportiga glasögon. Har ett gäng olika linser till, bl.a. ventilerade sådana vilket är trevligt!Vad kör du för Oakleys Apan?
Radarlock path, använder bara solbrillor på cykel/vid friluftsaktivitet, så äger bara sportiga glasögon. Har ett gäng olika linser till, bl.a. ventilerade sådana vilket är trevligt!
Yep, vi har prövat på jobbet att droppa ett enkilos spetsigt järnspjut på en oakleylins och diverse andra linser, oakley får en liten buckla, de andra blir totalt splittrade. En bra sak att tänka på om man kraschar med ett par glasögon på sig...Alltid trevligt att kunna byta linser. Oakley gör ju som sagt grymma linser dessutom.
Grymma !! Modell??Burberry + GS