Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt!Hej alla!
Tog en sväng ner till Ånge Urdelar idag, försökte ordna fram ett glas till ett fickur.
Passade på att fota deras miniutställning när jag ändå var där. Vill ju dela upplevelsen med er!
Håll till godo. Blir nog någon fler resa dit, (hela 2 km!)
![]()
![]()
![]()
![]()
Klockdockskåp!
![]()
![]()
![]()
Tack!Fantastiskt!![]()
Hej alla!
Tog en sväng ner till Ånge Urdelar idag, försökte ordna fram ett glas till ett fickur.
Passade på att fota deras miniutställning när jag ändå var där. Vill ju dela upplevelsen med er!
Håll till godo. Blir nog någon fler resa dit, (hela 2 km!)
![]()
![]()
![]()
![]()
Klockdockskåp!
![]()
![]()
![]()
Klocka och moppe.
![]()
Klocka och moppe.
![]()
O-vintage Monster och hundraårig fönsterbåge under renovering.
Det eviga fönsterprojektet pågår ständigt. 26 fönster bara på ekonomibyggnaden, 23 på huvudbyggnaden, plus glasveranda...
![]()
Då har du inga fritidsproblemO-vintage Monster och hundraårig fönsterbåge under renovering.
Det eviga fönsterprojektet pågår ständigt. 26 fönster bara på ekonomibyggnaden, 23 på huvudbyggnaden, plus glasveranda...
![]()
Inte än men snartFantastiskt bra!
Rullar den? Även utan bogserlina?
Wow! Riktigt stilfulla.Michel Herbelin och grymma hallampor. Köpte dem på auktion, och när Hööken såg att det sneglades friskt på dem så delade han på utropet. Jag ville ju ha båda så... Har ingen koll på dateringen, det satt nyare el i dem, så om någon har en idé så tar jag gärna emot.
![]()
Lustigt att den blev så smal, känns som om det ofta blev bredare gator efter bränder, då man hade lärt sig litet. Å andra sidan är det där kanske inte i en stad?![]()
Klocka och en väldigt väldigt smal och gammal gata. Denna skapades under 1700-talet efter en brand.
Det är en stad i härliga kulturkvarter.Lustigt att den blev så smal, känns som om det ofta blev bredare gator efter bränder, då man hade lärt sig litet. Å andra sidan är det där kanske inte i en stad?