• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockan du använde mest 2013

Ernesto

Patek
2-Faktor
Samsung Galaxy S3. Mobilklockan. Därefter bytte jag upp mig till en iPhone 5S. Räknade inte vilken klocka jag använde mest. Men någon av de två mobilklockorna. Ingen blev flippad år 2013!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Samsung Galaxy S3. Mobilklockan. Därefter bytte jag upp mig till en iPhone 5S. Räknade inte vilken klocka jag använde mest. Men någon av de två mobilklockorna. Ingen blev flippad år 2013!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Denna bars mycket under året. Såldes sedan till Gavve för ett liv av fest och fruntimmer. Kul, hoppas den mår bra!

KMy3PTG.jpg

Detta är nog även min mest använda klocka 2013!

Köpte denna i början av augusti om jag inte minns fel. Användes i princip dagligen under augusti-december. Iofs är det konkurrens med min nu sålda 16613, som brukades mellan typ april-augusti men 5513 har nog ändå sportas oftare
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Lätt Paneraien, köptes sommaren 2012 efter en lägenhetsaffär och användes löjligt mycket under 2013 - iallafall under första halvan, andra halvan hade jag min GMTII som jag varvade rätt bra med. Under 2014 blir det nog rätt mycket sea dweller känns det som.


null_zpsba21b6b1.jpg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Blev ju vansinnigt kär i den här!
Till saken hör också att jag är lat av naturen och drar jag på mig en klocka som jag inte direkt ogillar så brukar den få hänga med ett tag.





J


Den där är så jäkla cool! Har för mig att den är riktigt grym på svart racingläder också?
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Grymt snygg! Jag blir även grymt sugen på att lägga den där länken i ett såpbad! :)

För din och andras information. Det var klockbytardag idag och Mark XVI's tur. Innan den hamnade på armen fick länken sig en omgång med flytande tvål och tandborste. Rejäl skillnad, så nu kan du kan sova lugnt igen ... ;)
 
Topp