• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockan som inte får någon handledstid!

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Denna stackare har inte fått många minuter på handleden senaste åren,

jq6jUSR.jpg

På min shortlist! Och värd ett bättre öde än lådan. :) Vad är det för årsmodell?
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna får nästan ingen handledstid... Men jag tar ofta fram klockan och "fingrar på den", funderar på att snart försöka sälja den. (Ligger en halv förmögenhet i den)

En rolex 1803 i Roseguld med vit buckley tavla... Inte något man ser varje dag :)

c1cd59a436aaa977fceee1614118ec2b_zpscc16a3cc.jpg


Mvh
Micke E
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Denna får nästan ingen handledstid... Men jag tar ofta fram klockan och "fingrar på den", funderar på att snart försöka sälja den. (Ligger en halv förmögenhet i den)

En rolex 1803 i Roseguld med vit buckley tavla... Inte något man ser varje dag :)

c1cd59a436aaa977fceee1614118ec2b_zpscc16a3cc.jpg


Mvh
Micke E
Helt jävla grym! Den förtjänar mycket handledstid:) Fin!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Den här bilden får mig att vilja köpa en Milgauss asap![/quote]

Denna är jag grymt nöjd med, i efterhand så fattar jag inte varför jag velat med att köpa denna beauti. Den sitter grymt på handleden och du gömmer nästan bort att klockan saknar datum... :smug:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bara Af Sjodahl som har en stackars Rolle i källaren? :cigar:[/quote]

Haha...ja snacka om man har ilands problem, måste hitta på något åt saken :D
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Denna får nästan ingen handledstid... Men jag tar ofta fram klockan och "fingrar på den", funderar på att snart försöka sälja den. (Ligger en halv förmögenhet i den)

En rolex 1803 i Roseguld med vit buckley tavla... Inte något man ser varje dag :)

c1cd59a436aaa977fceee1614118ec2b_zpscc16a3cc.jpg


Mvh
Micke E
Många pluspoäng på den där på VRF! Ja, jag gillar den också.
mvh A
 
Topp