• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockhelg - Paketöppningar

Greven

Audemars
Gratulerar! Du började mjukt och sedan drog det iväg rejält på slutet av paketöppningen! Schysst att slå till på en hel klocksamling på en och samma helg. :)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Snyggt! Min svarta hälsar
IMG_6562.JPG
 
L

LadyA

Guest
Grattis till er båda och alla klockor!
Tack för rolig läsning - kul att du började ta med oss till Coop för att hämta ut en Seiko för att sedan gå till Nymans och shoppa loss :D Sjöö Sandström var ett bra val och daytonan är aldrig fel heller! :)
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Grymt Martin, grattis till finfina klockor! :)
Själv fick jag tillbringa helgen med att spika panel på huset.. Hade hellre klockshoppat! ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Så där ja! Nu visade du var skåpet ska stå @Martin021, härligt att du visar vad vi västeråsare går för :D, stort GRATTIS till klockorna till er båda. Nu får vi hoppas att VIK också visar vad skåphelvetet ska stå i allsvenskan, hoppas dom dammar isen av Leksand i morgon tisdag!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Grymt Martin, grattis till finfina klockor! :)
Själv fick jag tillbringa helgen med att spika panel på huset.. Hade hellre klockshoppat! ;)

Nästa gång får du komma ner och ta en paus. 1 timmes klocksurr med M på nymans kan jag byta mot en timmes snickrande av panel. Inte alls så ohändig ;)

Så där ja! Nu visade du var skåpet ska stå @Martin021, härligt att du visar vad vi västeråsare går för :D, stort GRATTIS till klockorna till er båda. Nu får vi hoppas att VIK också visar vad skåphelvetet ska stå i allsvenskan, hoppas dom dammar isen av Leksand i morgon tisdag!

Såklart @Af Sjodahl , kan varit så att detta agerande var en handling i ren frustration efter fredagsresultatet mot IKO, så vi får ge fan i att spela så, annars går jag i personlig konkurs. Nej, nu får vi bjuda upp till dans mot knätoffsarna under morgondagen!
 

GH410

Cartier
2-Faktor
En riktigt trevlig helg verkar det som. Får gratulera till de nya fina klockorna. Skydivern är riktigt cool alltså, någon gång får det nog bli en sån.
 
Topp