Wiliamo
Panerai
Ok, så här ligger det till. Har en vän med en ganska sjuk samling av klockor, och eftersom hela Sverige verkar ha högsommarväder idag kan väl inget bättre passa än att samlas några polare, dricka lite gott och klämma på ett gäng fräscha klockor de flesta bara kan drömma om. Vi börjar lite lätt med en Omega Seamaster 2264.60 i väntan på de andra godbitarna:
Ok, nu kör vi... Vi börjar med en Richard Mille ref 35-01:
Fantastisk klocka... Helt otrolig verkligen. Nästa klocka jag fick klämma på, en AP Royal Oak Offshore Michael Schumacher i roséguld:
Tredje behöver nog ingen vidare presentation, det är nog en graal för hela forumet. Patek Philippe Nautilus 5711. Helt speechless:
Lite smått och gott
:
Min Tag kändes ganska fjuttig i sammanhanget...
Nu ska jag försöka smälta den här eftermiddagen, hem och byta om sen vidare på nästa GTG... Ha en trevlig kväll och långhelg alla Klocksnackare!
Ok, nu kör vi... Vi börjar med en Richard Mille ref 35-01:
Fantastisk klocka... Helt otrolig verkligen. Nästa klocka jag fick klämma på, en AP Royal Oak Offshore Michael Schumacher i roséguld:
Tredje behöver nog ingen vidare presentation, det är nog en graal för hela forumet. Patek Philippe Nautilus 5711. Helt speechless:
Lite smått och gott
Min Tag kändes ganska fjuttig i sammanhanget...
Nu ska jag försöka smälta den här eftermiddagen, hem och byta om sen vidare på nästa GTG... Ha en trevlig kväll och långhelg alla Klocksnackare!