Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man tar den för vad den är så absolut. Men den är ingen "Black Hawk Down" direkt...Är filmen bra? @Tomas Eriksson
Riktigt bra, rekommenderasÄr filmen bra? @Tomas Eriksson
Life Aquatic?Kollade på en film med owen wilson och han gafanakis (stavning) are you here tror jag den hette.
Ow kör någon pepsi. Vet inte ref men såg lite nyare ut iaf safir o så.
Passar perfekt, stråktåligare mekanisk klocka finns nästan inte. Alla andra i filmen verkade köra olika trista varianter av g-shock.Såg också det. Knappast ändamålsenlig, va?
Kollade på en film med owen wilson och han gafanakis (stavning) are you here tror jag den hette.
Ow kör någon pepsi. Vet inte ref men såg lite nyare ut iaf safir o så.
Nej den hette are you here.Life Aquatic?
Kan vara samma klocka som i den filmenLife Aquatic?
Mycket möjligt. Ingenting som passade rollen i filmen jag såg så det talar ju för att det är så.Det verkar vara owen wilsons egen pepsi gmt som ärmed i all tre ovanstående filmer då?
Världens bästa film!Wayne Knight (Newman) rockar miniräknardinka i Jurassic Park, like a boss.
Nostalgi!Världens bästa film!
Tidsenligt felaktigt dock... Om inte ökat sviker mig så är det där en 116610LN med maxi-caset, vilka inte fanns på marknaden dåI The Big Short finns det ett par fina Rollar, en Sub och en Oysterquartz
Sant !Tidsenligt felaktigt dock... Om inte ökat sviker mig så är det där en 116610LN med maxi-caset, vilka inte fanns på marknaden då
Travolta rockar Daytona i guld i serien American Crime Story
Travolta ser ut som en vampyr, guld-Dayton:as bärs av vampyrer confirmed.
Trodde man aldrig, att man skulle få se Travolta utan en Breitling....Travolta rockar Daytona i guld i serien American Crime Story
Den såg man inte under säsong 1 och 2?IWC Chronograph. The Last Ship S03E03