Eric Roberts har en platona daytona i Suits. Kort och gott, jag vill ha en platona och vita skjortor för resten av mitt liv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
116610LV i 13 Hours
Såg också det. Knappast ändamålsenlig, va?
Blir lika förbånad varenda gång de har fakes i filmer...Fortsätter med X-Files då Mulder gillar wrist shots. S06E14.
Han är väl Gant-sponsrad och brukar inte ha något roligare än så, tyvärr.Var det någon som såg vad Ernst hade på sig i "Sommar med Ernst" tidigare i kväll (2016-07-14)?
Är det så? Såg att de bytt ut datumhjulet mot dag för att passa avsnittet men uselt att köra kopia.Blir lika förbånad varenda gång de har fakes i filmer...
Förra året körde han en Gant på natoband. Igår kunde jag inte se, annat än att den hade metalband och en sub dial. Min dam tyckte jag var dålig som inte kunde identifiera den...Han är väl Gant-sponsrad och brukar inte ha något roligare än så, tyvärr.
Kvalitén på bilden känns spontant otroligt dålig och tycker det vore lite konstigt att de skulle byta till daghjul. Men med det sagt så kan jag inte säga säkert till 100% men vore som bekant inte första gången de använder fakes i filmerÄr det så? Såg att de bytt ut datumhjulet mot dag för att passa avsnittet men uselt att köra kopia.
Edit: Sant. Risig kvalitet. Osäker.Kvalitén på bilden känns spontant otroligt dålig och tycker det vore lite konstigt att de skulle byta till daghjul. Men med det sagt så kan jag inte säga säkert till 100% men vore som bekant inte första gången de använder fakes i filmer
Det är väl samma klocka? Bara dag/datumhjulet som skiljer sigSant. Kolla min nästa post där bär han också Omega, legit? Jag har ingen koll på gamla Omega de ville.
Det var det fan. Hade för mig att jag postade en annan. Dock konstigt att trixa med datumhjulet istället för att gräva fram någon daydate.Det är väl samma klocka? Bara dag/datumhjulet som skiljer sig
Ja mycket märkligt, som tur är så är det som det nämndes i podden lättare för PR byråer att få tag i klockor som de kan använda under filmer och annat så förhoppningsvis så kommer man se lite mer rumsrena klockor i framtidenDet var det fan. Hade för mig att jag postade en annan. Dock konstigt att trixa med datumhjulet istället för att gräva fram någon daydate.
Hehe, exakt. Här är det antagligen bara det David Duchovny bär för dagen då man genom serien får se allt från Casiodigitalare till Victorinoxdykare och Omegas.Ja mycket märkligt, som tur är så är det som det nämndes i podden lättare för PR byråer att få tag i klockor som de kan använda under filmer och annat så förhoppningsvis så kommer man se lite mer rumsrena klockor i framtiden
Bra film med fina klockorI denna fantastiska film finns ett par Jaeger. Viggo bär en Master Control, och Vincent en Squadra.
PG Gyllenhammar kör dubbel? Intervju i DI Weekend, den ena är en Cartier Santos. Vad som sitter på högerarmenvågar jag inte uttala mig om. Nauilus?
Kanske är en till Cartier Santos, kör med två klockor istället för en med GMT =).Kan vara en AP, ser inte några spår av "gångjärnen" Dock ser länken vikt ut. Smartwatch?
Kanske är en till Cartier Santos, kör med två klockor istället för en med GMT =).
Då är det nog så här med, han verkar gilla att sticka ut =)Kan det vara, han körde det i nån annan intervju. Identiska klockor, med två olika tidssoner. Cartier santos x 2 om jag minns rätt.
Ed är kungen. Svart bälte i BJJ och Vintage.Modern family (S06E23), ed o'neill har en plexi sub? 5513/1680 någon?