• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor i filmer/serier osv...

image.jpeg

Eric Roberts har en platona daytona i Suits. Kort och gott, jag vill ha en platona och vita skjortor för resten av mitt liv. :)

Är det så? Såg att de bytt ut datumhjulet mot dag för att passa avsnittet men uselt att köra kopia.
Kvalitén på bilden känns spontant otroligt dålig och tycker det vore lite konstigt att de skulle byta till daghjul. Men med det sagt så kan jag inte säga säkert till 100% men vore som bekant inte första gången de använder fakes i filmer

Det var det fan. Hade för mig att jag postade en annan. Dock konstigt att trixa med datumhjulet istället för att gräva fram någon daydate.
Ja mycket märkligt, som tur är så är det som det nämndes i podden lättare för PR byråer att få tag i klockor som de kan använda under filmer och annat så förhoppningsvis så kommer man se lite mer rumsrena klockor i framtiden :)

Ja mycket märkligt, som tur är så är det som det nämndes i podden lättare för PR byråer att få tag i klockor som de kan använda under filmer och annat så förhoppningsvis så kommer man se lite mer rumsrena klockor i framtiden :)
Hehe, exakt. Här är det antagligen bara det David Duchovny bär för dagen då man genom serien får se allt från Casiodigitalare till Victorinoxdykare och Omegas.

Nedan min favorit där de tejpat över Victorinoxloggan och ritat dit en 12:a. :D
tumblr_lgi9i9oMDn1qe1ubf.jpg

Tillbaka
Topp