Fjmo
Basic
Ser ut som en Omega PO, första generationen med cal. 2500-verket.Någon somvet vilken klocka? (chuck Season 2, E15)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en Omega PO, första generationen med cal. 2500-verket.Någon somvet vilken klocka? (chuck Season 2, E15)
Mm den är schysst, försökte leta bild på svtplay men orkade inte se hela programmet igen.Japp, hennes guld är ju brutal.
Mm den är schysst, försökte leta bild på svtplay men orkade inte se hela programmet igen.
Vad är det för klocka hon bär och vem är kvinnan? Ser ut lite som en Invicta nästan, i storlek i alla fall.
Håller med. Man bör ha kronan inskruvad och ställa om den inför omtagningar för estetikens skull.
Haha tror dock det bara är vi klockidioter som lägger märke till det
Någon somvet vilken klocka? (chuck Season 2, E15)
Har inte kikat de senaste 5 sidorna i tråden men jag är brutalt nyfiken på vad Kevin Spacey bär för klockor i serien House of Cards som gick på Netflix. Någon som vet?
IWC tror jag.
Varenda IWC som kommer på ett läderband typ. Sponsrad.Har inte kikat de senaste 5 sidorna i tråden men jag är brutalt nyfiken på vad Kevin Spacey bär för klockor i serien House of Cards som gick på Netflix. Någon som vet?
Någon som kan identifiera denna?
Ser ut som en 80tals Tag dykare?Någon som kan identifiera denna?
Någon som kan identifiera denna?
En tidig Tag Heuer ser det ut som.
En Tag Heuer 3000. Här i TTSer ut som en 80tals Tag dykare?
DJ 1600?Det här får väl klassas som osv
Vad är det för modell på Alex Chiltons album The Replacements?
Game of Thrones. La en spoiler då jag inte har så bra koll på serien förutom att karaktärer verkar dö till höger och vänster.
Don Draper har använt sin seamaster väl med tanke på det repiga plexigt
Så kan det säkert vara. Läste i efterhand någon kommentar som påstod att det var mellan två scener. Jag har dock ingen aning.Tror att det konstaterades att denna var fejk.
...även om jag kan tycka att det är konstigt att någon skulle orka lägga ner tiden.
Nåväl.
Såg filmen Hail Caesar ("Meh" på alla sätt och vis), och där finns en klocka som onekligen bär en framträdande roll: Josh Brolins Waltham.
Ser pytteliten ut, men kändes period correct och figurerade i snygga scener.
Sammanfattningsvis: Efter filmen var jag mer sugen på att skaffa en Waltham än att se ytterligare en film signerad Coen-bröderna.
Såg också det. Knappast ändamålsenlig, va?116610LV i 13 Hours
Är filmen bra? @Tomas ErikssonSåg också det. Knappast ändamålsenlig, va?