Inte såld på KS kan vi nog konstatera.Och har han det så får vi grattulera säljaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte såld på KS kan vi nog konstatera.Och har han det så får vi grattulera säljaren
Kallas just den modellen verkligen för thunderbird??
Jag trodde thunderbird endast var de som hade en specifik logga, se punkt 4.Yesbox. Det är tekniskt sett en turn-o-graph men den heter Thunderbird.
Jag trodde thunderbird endast var de som hade en specifik logga, se punkt 4.
https://www.bobswatches.com/rolex-blog/rolex-news/6-things-didnt-know-rolex-turn-o-graph.html
Originalet bars av en annan känd sångare/skådis.Såg men in black och såg att Will Smith bar någon klocka. Efter lite letande så hittade jag att det var denna Hamiltonen.
Originalet bars av en annan känd sångare/skådis.
Fake...The Hitmans Bodyguard, filmen börjar bra med en schysst närbild på en PP kronograf
Det var kasst. Läste om det på rolexforums nuFake...
Kollade på The Marsian härom dagen, bra rulle!
Matt Damon rockar en Hamilton på Mars, skyddad under sin rymddräkt. Har noll koll på Hamilton så jag vet inte vad det är för modell eller ref.
Kollade på Kill Bill volym 2 häromdagen och denna Daytonan dök upp...
Men tänk att få skåda fåglar ett år !den stora jakten, såg den igår, tycker filmen var pinsamt kass med tanke på vilka skådisar som var med, men klockan var snygg
Den reklamfilmen är verkligen ett barn av sin tid!Från en reklamfilm från Ford..slutet av 70talet.
Riktig besvikelse att de har en shitter i en sån legendarisk film!Kollade på Kill Bill volym 2 häromdagen och denna Daytonan dök upp...
U got me.. I’m the bad guy..Cool film och klocka men du förväxlar mig med @Ricrob tror jag