Vilken i) serie, ii) klocka, iii) karaktär och iv) episod är detta? Rätt ges endast för fullständigt svar
Westworld, Bernard, ingen aning om avsnitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken i) serie, ii) klocka, iii) karaktär och iv) episod är detta? Rätt ges endast för fullständigt svar
Känner att det börjar närma sig nuWestworld, Bernard, ingen aning om avsnitt
Nja, det är en gen 1 med cal 2500 men Jag kan inte se om det är 42mm eller 45, gissar på 42mmBra gissat men fel i allt utom klockan; tar Du vilken PO?
Mer än cal 2500 vet iofs inte jag heller haha, tror också det är en 42mmNja, det är en gen 1 med cal 2500 men Jag kan inte se om det är 42mm eller 45, gissar på 42mm
Känner att det börjar närma sig nu
Rätt säsong... men avsnittet är nr 9Drar till med säsong 2, avsnitt 4.
Verkar onekligen vara en speedy ja.Vad är det för klocka som Fanjunkaren har på sig? För dålig upplösning för att man ska se ordentligt... Är jag hetl ute och cyklar om jag tror att det är någon variant på en Speedmaster eller en wannabe sådan?
Oklart, lite suddig bild, men tycker inte den är helt lik min egna Seiko 5 i alla fallGränsbevakarna.
Är min gissning rätt om de är en Seiko 5 ?
Nu finns det ju iofs typ 300000 olika seiko 5 modellerOklart, lite suddig bild, men tycker inte den är helt lik min egna Seiko 5 i alla fall
Det gör det såklart, men för suddig bild för att kunna avgöraNu finns det ju iofs typ 300000 olika seiko 5 modeller
Han brukar sporta Panerai!Jag vart väldigt överraskat när jag att Statham körde en RM i en B-Action rulle som Parker.
Någon som vet om han är ett fan?
Brukar inte de flesta Seiko 5or ha kronan kl4? Inte någon Hamilton?Gränsbevakarna.
Är min gissning rätt om de är en Seiko 5 ?
Nu när du säger de skulle det faktisk kunna vara en Hamilton?Brukar inte de flesta Seiko 5or ha kronan kl4? Inte någon Hamilton?
Det kan vara en Hamilton Khaki Field. Men jag är ganska säker på att klockan är upp och ner på bilden, på vänster arm.Nu när du säger de skulle det faktisk kunna vara en Hamilton?
De stämmer, han rotade i en väska så klockan är upp och ned och även på vänster armDet kan vara en Hamilton Khaki Field. Men jag är ganska säker på att klockan är upp och ner på bilden, på vänster arm.
Och skickade en till "Chuck" - skön produktplaceringBallers. (S04E02) Ricky spontanköpte precis en Richard Mille.
Hehe. Pengar får aldrig vara en trång sektor. ☺Och skickade en till "Chuck" - skön produktplacering
Bra val.Äventyraren Thomas Crown, Pierce Brosnan kör med en trevlig Reverso
Jepp, den syns i var och varannan scen, sitter oförskämt bra på Brosnan, bra mycket bättre än Omegan han springer runt med i Bond...Bra val.
När en AP ROO bärs som en 36mmBallers, Dwayne Johnsson kör AP ROO
Slötittade på ”Nu blåser vi snuten” från 1977.
Lade märke att John Herbert ”Jackie” Gleason som spelade sheriffen bar en DD i filmen.. Coolt.. För övrigt är filmen i sig riktigt underhållande...