Mvnordlander
Basic
Tittar på State of Play med bl.a Russel Crowe och Ben Affleck. Russel Crowe verkar rocka Speedy 50th anniversary.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Day-date på presidentlänk. Sjukt stekigt. Skulle aldrig kunna traska runt med en sån helt naturligt men man blir ju avis, tänk om man kunde vara så coolJust sett den fantastiska temafilmen för nya KS, Sällskapsresan snowroller, återigen. Är det inte nån guldrolle som siktas på fotografen Felix st Clair i rollen som sig själv?
Coolaste är ju att han även har den under den berömda laggfotograferingen när han och de två guiderna har turat en hel dag. Typisk actionklocka helt enkelt.Day-date på presidentlänk. Sjukt stekigt. Skulle aldrig kunna traska runt med en sån helt naturligt men man blir ju avis, tänk om man kunde vara så cool
Ser ut som en Planet Ocean ja, första modellen.En Omega??? i nya trailern till Westworld.
Royal oak i billions?...
Moving on up!Det stämmer.
Cartier i första säsongen och därefter AP
Jag såg den där ticka i förra avsnittet.Royal oak i billions?...
Haha de får ju inte hända såfallJag såg den där ticka i förra avsnittet.
Finns den där kronon verkligen som quartz eller bär han fejk?
Tänkte också på att den tickade och störde mig på det.....Jag såg den där ticka i förra avsnittet.
Finns den där kronon verkligen som quartz eller bär han fejk?
Kollade på 80-talsklassikern Uncle Buck i fredags. I filmen spelar John Candy en loser som aldrig haft ett stabilt jobb, bor i en riktigt svinstia och kör en bil som verkar kunna braka ihop/explodera när som helst. Och bär DD i gulguld...
Edit: Ska visst ha varit John Candys privata. Förmodligen det samma med den diamantförsedda hästskoringen i guld han bär på ringfingret.
Eftersom det är det enda exempel jag känner till säger jag: James Bond, Omega Planet Ocean, James Bond och Quantum of Solace. Men det finns säkert andra exempel.
Vilken i) serie, ii) klocka, iii) karaktär och iv) episod är detta? Rätt ges endast för fullständigt svar
Bra gissat men fel i allt utom klockan; tar Du vilken PO?Eftersom det är det enda exempel jag känner till säger jag: James Bond, Omega Planet Ocean, James Bond och Quantum of Solace. Men det finns säkert andra exempel.