Haha, missade det helt, jäkla iPhoneInte mer än stavningskontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, missade det helt, jäkla iPhoneInte mer än stavningskontroll
GMT Mastern ser väl ut att vara en filmrekvisita-fejk eller? Krona/kronskydd ser feldimensionerade ut och rehauten ser skum ut (eller konstig bild).Ja. Har för mig han nästan alltid har Rolex. Men har för mig han har nåt annat också men minns inte märke. James Spader (skådisen) verkar gilla Rolex, kanske är hans egna tom.?
http://the-blacklist.wikia.com/wiki/Raymond_Reddington's_Wristwatch
Här bär han en Patek på gala:
Kände inte till detta! Kul!Känner bara att jag måste klämma in en kommentar här då det är relevant .. Sly kör inte Panerai längre , senast han körde Panerai var januari 2016 har jag för mig. Anledningen? För att Panerai släppte re-issues av hans "Slytech" och "Daylight" modeller utan att han fick en del av kakan - vid två tillfällen. En gång 2014 och en gång i början av 2016 (PAM785 och PAM786). Numera bär han Richard Mille och Rolex.
Kände inte till detta! Kul!
Ser på Juno, noterar direkt att Jason Bateman kör med en Paul Newman Daytona, föredömligt!
Ser på Juno, noterar direkt att Jason Bateman kör med en Paul Newman Daytona, föredömligt!
Det är ingen Paul Newman..Och inte minst en förbannat nyskapande film när den kom- hon är helt grym i sin roll. I detta fallet är Batemans PN bara en parentes i sammanhanget vilket kan tyckas en smula uppseendeväckande.
Läste på Rolexforums att det skulle vara det, men möjligt att det är en vintage Daytona med Panda dialDet är ingen Paul Newman..
Och de säger att poliser har det knapert..Roger Murtaugh i Lethal weapon ser ut att ha en Day date platina.
Körde Apple första säsongen, fått ett bra uppsving.Och de säger att poliser har det knapert..
Oklart, hade inte tavlan varit svart hade jag sagt daydate Oysterquartz 19018. Kanske nån Bulova LED klocka från 70-talet?Vad har Jimmy McGill i "Better call Saul" ?
Hans brorsa lider ju av "elallergi" så Jimmy måste ta av sig klockan innan han går in i brorsans hus. Något som stör mig lite, han hade ju kunnat köra med en automatisk klocka haha.
Men vad är det för klocka? Sökt runt på Google och ingen verkar veta helt hundra.
Nä en Rolex är det helt klart inte. Ser rätt plastig ut, tror inte det är äkta guld. Är en LED är jag 99% säker på då jag aldrig sett tiden på den i serien. Några på nätet länkade en Pulsar som var rätt lik men inte helt hundra plus att det är inget företagsmärke som syns på klockan. Bulova känns inte omöjligt. Konstigt att ingen listat ut det då han har på sig den typ varje avsnitt och finns en hel del spekulationstrådar men utan korrekt svar.Oklart, hade inte tavlan varit svart hade jag sagt daydate Oysterquartz 19018. Kanske nån Bulova LED klocka från 70-talet?
Skönt cool fulmix, dykare med för smal länk och fel ändlink för boetten. Passar karaktären (småflummig marinbiolog) perfektJaws...
Ser inte ut som en Bratte.Såg om Big trouble in little china, Kurt Russel kör en klocka som ingen verkar veta vad det är. På watches in movies gissar man på bratte. Någon här som vet?
Man gissar på bratte på WIM eftersom Kurt Russel gillar märket. Jag har ingen aning vad det ärSer inte ut som en Bratte.
Man gissar på bratte på WIM eftersom Kurt Russel gillar märket. Jag har ingen aning vad det är
Lite lik min CandinoSåg om Big trouble in little china, Kurt Russel kör en klocka som ingen verkar veta vad det är. På watches in movies gissar man på bratte. Någon här som vet?
Mycket lik men text även under visarnaLite lik min Candino