Tyckte också det först men inte i de senare avsnitten.Ja, DJ med rosa tavla.
Jag tyckte det såg ut som att Sebastian hade en Daytona? Eller iallafall något liknande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte också det först men inte i de senare avsnitten.Ja, DJ med rosa tavla.
Jag tyckte det såg ut som att Sebastian hade en Daytona? Eller iallafall något liknande.
Nej jag blev också osäker men vad skulle det annars va?Tyckte också det först men inte i de senare avsnitten.
Jag tyckte också det såg ut som DJ på både maja och Sebastian i första avsnittet."Maja" kör väl DJ va?
Nej jag blev också osäker men vad skulle det annars va?
Tyckte också det först men inte i de senare avsnitten.
Ja, jag menade att det inte såg ut som att Sebastian hade en Daytona senare i serien. Men jag kollade inte så noga och minns inte riktigt.
Här sportar hon en iaf!
Klassisk klocka, passar perfekt till serien!John Hamm a k a Don Draper kör Omega Seamaster som syns i närbild i S7 E3
Han kör väl även JLC Reverso och Rolex Explorer i den serien har jag för mig? Orkar inte lägga in bilder då jag har för mig att det avhandlats tidigare i trådenJohn Hamm a k a Don Draper kör Omega Seamaster som syns i närbild i S7 E3
Det kan mycket väl stämma, han har sportat ett gäng olika trevliga klockor i tidigare säsongerHan kör väl även JLC Reverso och Rolex Explorer i den serien har jag för mig? Orkar inte lägga in bilder då jag har för mig att det avhandlats tidigare i tråden
AP står nog för klockor generellt i serien. Axe har väl uteslutande AP han med?Paul Giamatti kör Code 11:59 i nya säsongen av Billions, under hur mycket AP betalade för det
Vad jag minns så stämmer det.AP står nog för klockor generellt i serien. Axe har väl uteslutande AP han med?
Yes, verkar som AP står för uren. Undantaget för säsong 1 där Axe kör Cartier så har det varit AP. Sen har vi ju såklart PP 5270R som Taylor köper i ett avsnitt.AP står nog för klockor generellt i serien. Axe har väl uteslutande AP han med?
Grym scen för övrigt (köpscenen)Yes, verkar som AP står för uren. Undantaget för säsong 1 där Axe kör Cartier så har det varit AP. Sen har vi ju såklart PP 5270R som Taylor köper i ett avsnitt.
Vad jag minns så stämmer det.
Edit: https://iknowwatches.com/bobby-axelrods-watches-billions/
Ja, de andra säsongerna har det varit lite blandat men i den här säsongen har jag inte sett något annat än AP. Känns lite fantasilöst men ändå förståeligt.Yes, verkar som AP står för uren. Undantaget för säsong 1 där Axe kör Cartier så har det varit AP. Sen har vi ju såklart PP 5270R som Taylor köper i ett avsnitt.
Yes, men han kör ändå RO Chrono, lite roligare än 11:59AP står nog för klockor generellt i serien. Axe har väl uteslutande AP han med?
Mjo men PP är de enda som nämnts uttryckligen. 2ggr dessutom, dels köpescenen och dels i senaste avsnittet (Wagners)AP står nog för klockor generellt i serien. Axe har väl uteslutande AP han med?
Ja mycket fokus kring Wagners stulna PP i senaste avsnittet...Mjo men PP är de enda som nämnts uttryckligen. 2ggr dessutom, dels köpescenen och dels i senaste avsnittet (Wagners)
Spoiler....Ja mycket fokus kring Wagners stulna PP i senaste avsnittet...
Spoila för f*n inte...Ja mycket fokus kring Wagners stulna PP i senaste avsnittet...
Haha, sorry!Spoila för f*n inte...
Har sparat så att jag kan se ett om dagen och vara ikapp på måndag, lagom till sista avsnittet.Haha, sorry!
Då kommer du bli besviken, det var uppehåll förra veckan när sista GoT kom (en serie som helt saknade klockor, även om den innehöll engångskaffekoppar)Har sparat så att jag kan se ett om dagen och vara ikapp på måndag, lagom till sista avsnittet.
Jo, men sista avsnittet kommer väl på måndag? Isf är jag i fasDå kommer du bli besviken, det var uppehåll förra veckan när sista GoT kom (en serie som helt saknade klockor, även om den innehöll engångskaffekoppar)
Förmodligen inte. Verkar vara rätt mycket man inte fick på den tiden för den ryska staten... Mycket bra serie fö...Precis sett färdigt Chernobyl på HBO.
Mycket klockor i serien. Bara ryska ur?
Fick man ens ha något annat för ryska staten?