Hittade en bild @EquilibriumStämmer! Årtiondets bästa film. Sjukt kul att ha ett ur från filmen. Men har för mig att det är 2 olika Hamiltons i filmen. Tror de synkade 2 klockor innan han åkte till rymden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade en bild @EquilibriumStämmer! Årtiondets bästa film. Sjukt kul att ha ett ur från filmen. Men har för mig att det är 2 olika Hamiltons i filmen. Tror de synkade 2 klockor innan han åkte till rymden.
Jag får en känsla att Sly är ett Panerai-fan kanske? Med tanke på att Expendables 2 har några rejäla närbilder på deras panerai-er![]()
![]()
Nu vet jag inte om du var ironisk, men...
https://www.grayandsons.com/blog/spotlight-panerai-daylight-sly-stallone/
Stallone kan nog sägas vara den enskilt viktigaste anledningen till att Richemont fick upp ögonen för företaget och gjorde det populärt bland en bredare publik på 00-talet.
Håller på att kolla på den nu på Netflix . Lite efter den gå på tv. Cooper åkte precis ifrån gården å ska åka iväg. Den är så jäkla jobbig och fantastisk braMen
Just den ja, som den unga murphy finner i bokhyllan
Så infernaliskt sorgligt slut när hon ber sin far lämna hennes dödsbädd.
Att bära klockor uppåt 50-60 mm och ändå lyckas få det att se bra ut är inte en lätt grej, men Sly lyckas!Jag får en känsla att Sly är ett Panerai-fan kanske? Med tanke på att Expendables 2 har några rejäla närbilder på deras panerai-er![]()
![]()
Att bära klockor uppåt 50-60 mm och ändå lyckas få det att se bra ut är inte en lätt grej, men Sly lyckas!![]()
Nej, det var jag inte... bara för att det kanske är självklar information för dig behöver det inte vara det för mig. Ber ödmjukast om ursäkt för att jag försökte tillföra något till tråden
Inte lätt att inte veta alltStallone var mycket riktigt en starkt bidragande orsak till märkets popularitet ökade, han har tom några modeller uppkallade efter sig, ”Slytech” och ”Daylight” efter filmen.
Sen är ju Paneraierna på bilderna inte 50-60 mm utan 44 och 47 mm i diameter.
Jepp, jag postade en del om klockorna i Ballers i denna tråden för typ 2-3 år sedanThe Rocks serie Ballers har riktigt snygga klockor, spottat några APs, Pateks och Datejusts!
Bra serie förövrigt![]()
Christopher Nolans nästa film kommer också innehålla Hamilton. Special utgåva redan presenterad på Hamiltons hemsida. Belowzero Tenet!Hittade en bild @Equilibrium![]()
Såg det avsnittet igår (ja, jag är lite sen), men jag har inte sån koll på Seiko-modeller... det jag undrade var mest hur de fick in den där extra "komplikationen" i ett mekaniskt urverk.Nya Devs serien. Tyckte jag kände igen SKX bandet och några minuter senare kom bekräftelsen. Nu undrar man ju vara över valet att produktplacera en discontinuad klocka?![]()
![]()
Ja, ser onekligen ut som den!Sandra Bullock i Forces of nature från 1999. Det måste vara SKX007 eller hur?![]()
NejCharlie med en Sea Dweller
Kämpa. Snart kan du lägga upp din DJ på K&S.Charlie med en Sea Dweller
sorry för usel bild tagen med mobilkamera från sofflocket.. men vad är det för urverk Sheen glider med i anrika 2.5 män?
![]()
Midsize Yachtmaster 168622
Charlie med en Sea Dweller
Jag gör allt och lite tillKämpa. Snart kan du lägga upp din DJ på K&S.