Grym film för övrigtDe Niro verkar ha en Casio i Cop Land från -97, kanske en A164WA-1VES.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym film för övrigtDe Niro verkar ha en Casio i Cop Land från -97, kanske en A164WA-1VES.
På temat bra filmer då!Bvlgari verkar populärt i Hollywood, Al Pacino kör med en Diagono chrono i Heat
Det skulle kunna vara något man hänger på väggen.. men stor man kan kanske ha gigantiskt urverk. Han kör(de) dessutom Hummer förutHej, nu är det inte från en film, utan från vardagen men iaf, vet någon vad det är?
Mer kul från Johan Falk
Besök på Jarl Sandinoch advokat med SS chronolink ser det ut som
Känns som att många filmer har inte product placement utan skådespelarna använder klockor från sina egna kollektioner. Tex Ed O'Neil rockar en Daytona, Submariner och en speedy i serien Modern Family som är hans egna.
Känns som att många filmer har inte product placement utan skådespelarna använder klockor från sina egna kollektioner. Tex Ed O'Neil rockar en Daytona, Submariner och en speedy i serien Modern Family som är hans egna.
Han kör Bell & Ross en del i den serien också!Känns som att många filmer har inte product placement utan skådespelarna använder klockor från sina egna kollektioner. Tex Ed O'Neil rockar en Daytona, Submariner och en speedy i serien Modern Family som är hans egna.
Vad sportar Michael Douglas (Nicholas Van Orton) i ’The Game’ ?
Hittade svaret, det är en PP.Har funderat på den tidigare och sökt runt men fick inte svar, dvs hittade inte svar.
Hittade svaret, det är en PP.
Känns väl instinktivt som en Autavia eller någon Autavia-inspirerad variant?Lite överraskande mycket klocka på en biroll (psykiatriker på en klinik) i en gammal filmklassiker. (Gissa vilken. )
Suddig bild tyvärr, men nån kanske lyckas gissa vad det är ändå? (Jag vet inte.)
Jag har bara hunnit se första avsnittet hittills. Kul med klockan i första scenen men fick aldrig ngn chans att se vad det var. Vet du vad det var?Nån som kollar på ”Top dog” på C-more? En hel del riktigt tunga pjäser. Måste gjorts i samarbete med nån handlare? Nån som vet?
Det var nån typ av Patek, kunde inte se vad.
Men advokatchefen har en Nautilus-kronograf iaf, dålig bild av mig dock... Sen är det mycket annat också. Nån inom produktionen har bra kontakter
Gissar på Exorcisten och en Heuer AutaviaLite överraskande mycket klocka på en biroll (psykiatriker på en klinik) i en gammal filmklassiker. (Gissa vilken. )
Suddig bild tyvärr, men nån kanske lyckas gissa vad det är ändå? (Jag vet inte.)
Lite överraskande mycket klocka på en biroll (psykiatriker på en klinik) i en gammal filmklassiker. (Gissa vilken. )
Guldstjärna för filmen.Gissar på Excorsisten och en Heuer Autavia