Den va riktigt snyggKollar på Venom med Tom Hardy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den va riktigt snyggKollar på Venom med Tom Hardy.
The Call på Netflix.
Halle kör en Reverso på länk. Klockan är bättre än filmen.
Haha jag reagerade också på denna när jag såg serien!
Här sportar hon en iaf!
Riktigt cool, ser ut att vara perlon! Avslappnad elegansAlejandro Sosa i Scarface med Cartier Tank Louis? Trodde den var på mesh, men ser ut som ett perlon strap?
Grym Serie! Var många år sedan man såg den, blir genast att beställa DVD box lr liknandeTV-serien Entourage innehåller mycket godsaker i klockväg. Serien är för övrigt grymt bra om någon skulle missat det
Har för mig att serien finns på HBO!Grym Serie! Var många år sedan man såg den, blir genast att beställa DVD box lr liknande
Japp det stämmer, tack som fan för tipset!Har för mig att serien finns på HBO!
WOW, riktigt häftig detalj om det stämmer! Kan någon bekräfta?Rolex igen i första avsnittet på nya säsongen av "The Blacklist" Glömde ta bild.
Såg nyligen om "Into the wild" Det sägs att klockan som används i filmen var den klockan Christopher McCandles (som boken/filmen handlar om) hade på riktigt!
Sökt runt på Google. De flesta tror det är en Timex, några skriver Certina. Utspelar sig mellan 1990-1992 om jag inte minns fel. Rätt cool detalj om det var den riktiga Christophers klocka.
Skulle inte Trump skapa en "space force" eller hur var det? Har något minne av att dem kopierade en logga från star trek. Vore coolt ifall dem använde omega denna gången också!Steve Carell är utrustad med passande klocka.
Är skapad som del av flygvapnet. De första nybakade fänriksmotsvarigheterna skrivs in vilken dag som helst.Skulle inte Trump skapa en "space force" eller hur var det? Har något minne av att dem kopierade en logga från star trek. Vore coolt ifall dem använde omega denna gången också!
Det är vad serien bygger på, satirisk version.Skulle inte Trump skapa en "space force" eller hur var det? Har något minne av att dem kopierade en logga från star trek. Vore coolt ifall dem använde omega denna gången också!
Harrison Ford i filmen ”Jagad” (The fugitive). Någon som vet vad det är för klocka?
https://www.spotern.com/en/spot/mov...-richard-kimble-harrison-ford-in-the-fugitiveTrodde först att det var en vanlig tank och det kanske är bilderna/ljuset som luras men kronan skjuter ut på ett märkligt vis. Möjligt att den bara är utdragen och kanske tejpad för att tiden inte ska ändras mellan tagningarna dock.
https://www.spotern.com/en/spot/mov...-richard-kimble-harrison-ford-in-the-fugitive
Denna sidan visar tre alternativ som liknar klockan i fimen. En Rotary, en tank och en B&M. Oavsett vad det är är det en riktigt häftig klocka!
Om någon har dragit ut och tejpat kronan av den anledningen ska denna någon ha en stor eloge. Continuity errors i filmer retar mig alltid. Och klockslaget på ett armbandsur ur fokus hade nog inte ens jag reagerat påTrodde först att det var en vanlig tank och det kanske är bilderna/ljuset som luras men kronan skjuter ut på ett märkligt vis. Möjligt att den bara är utdragen och kanske tejpad för att tiden inte ska ändras mellan tagningarna dock.
Om någon har dragit ut och tejpat kronan av den anledningen ska denna någon ha en stor eloge. Continuity errors i filmer retar mig alltid. Och klockslaget på ett armbandsur ur fokus hade nog inte ens jag reagerat på
Tack.. eller inte tack .. hehe.Det är ganska vanligt i filmer att du ser utdragen krona av just den anledningen.
Och nu när du vet så kommer du aldrig sluta notera det
Den här har kanske varit med tidigare men ändå. Sly/Rambo och Panerai!
En sån! Den heter Hamilton murphVilken Hamilton Köttas í interstellar ?
Just den ja, som den unga murphy finner i bokhyllanEn sån! Den heter Hamilton murf
Svincool sec visare med morsekod på där det står ett hemligt meddelande från filmen..
Stämmer! Årtiondets bästa film. Sjukt kul att ha ett ur från filmen. Men har för mig att det är 2 olika Hamiltons i filmen. Tror de synkade 2 klockor innan han åkte till rymden.Just den ja, som den unga murphy finner i bokhyllan