Nja, inte direkt. Hon snodde denHaha. Golddigger much?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, inte direkt. Hon snodde denHaha. Golddigger much?
Haha, ja det är väl bara såna tjejer som skulle känna igen en Patek.Nja, inte direkt. Hon snodde den
Jag har inte sett filmen men en googling antydde att filmen har en "verklig" del och en del som utspelar sig i en av karaktärernas huvud. Det kanske är ett sätt att indikera att händelser inte utspelar sig på riktigt? Vild gissning.Jag såg Stay från 2005 igår. Filmen kan ni allt skippa för det var ingen höjdare men jag stötte däremot på ett lite märkligt klock-fynd i den som gjorde mig nyfiken.
Ewan McGregors karaktär bär en "klocka" som ser ut att vara en tom boett, den dyker upp tydligt i bild i en scen.
Det är ju vanligt att man använder replikor och liknande i filmer men en tom boett som tydligt saknar verk? Det har i alla fall jag aldrig sett tidigare och jag ser ändå en hel del film. Vem vet, den kanske har en historia, eller så slarvade rekvisita-personen på inspelningen
Haha ja, det är väl inte omöjligt även om jag tippar på någon annan anledning. Mitt engagemang var bristande då filmen som sagt inte var någon höjdare, så är inte så konstigt att jag hade missat den typen av eventuella detaljerJag har inte sett filmen men en googling antydde att filmen har en "verklig" del och en del som utspelar sig i en av karaktärernas huvud. Det kanske är ett sätt att indikera att händelser inte utspelar sig på riktigt? Vild gissning.
Jag har som sagt inte sett filmen men tänker att det kanske anspelar på att man inte har någon tidsuppfattning i en fantasi osv. Lite liknande totems i Inception som hjälper bäraren (och ibland tittaren) att avgöra om man befinner sig i drömmen eller ej. Det var fruktansvärt länge sedan jag senast såg The Matrix men jag har för mig att det finns någon liknande scen där det förklaras att man kan hålla utkik för udda detaljer, deja vú osv. då det är ett tecken på buggar i systemet och att man då med säkerhet kan veta att man faktiskt befinner sig i The Matrix. Eller så finns det någon helt annan orsak men det är väldigt iögonfallande och en detalj som utan tvekan har en hel del tanke bakom sig och som förmodligen symboliserar någonting då jag har svårt att tänka mig att man skulle missa detta i en närbild under både inspelning och efterföljande produktion. Fan, nu blev jag nästan sugen på att se filmen bara för att kunna bekräfta eller skjuta ner min egna teori...Haha ja, det är väl inte omöjligt även om jag tippar på någon annan anledning. Mitt engagemang var bristande då filmen som sagt inte var någon höjdare, så är inte så konstigt att jag hade missat den typen av eventuella detaljer
Kollade snabba cash igår och noterade att ”Jorge” rockar en speedmaster i samtliga 3 filmer. ”Martin” i sista snabba cash-filmen bär en Panerai Luminor med läderband om jag inte såg fel.
Inte lätt att se om man aldrig sett filmen. Jo jag såg det också.Att du inte sett det tidigare? Det finns ju en lång scen i slutet när han ger bort klockan till en liten kille och förklarar vad det är för klocka osv..
George har även flera digitala plast-klockor i takt med att serien går vidare, ser ut som Casio men omöjligt att avgöra.
Vill minnas att jag även sett Fredde en del med panna!-Fredde på Solsidan sportar Speedy
Vill minnas att jag även sett Fredde en del med panna!
Hur badvänlig är speedy egentligen?-Fredde på Solsidan sportar Speedy
Hur badvänlig är speedy egentligen?
Hur badvänlig är speedy egentligen?
Funkade perfa för strandhäng och bad i Grekland -18-Speedy är ingen dykare, det vet vi. Men det är nog ingen fara om man ska plaska runt poolen. Själv hade jag valt en annan klocka ändå.
Armani på Alex Bell. Medveten Rolexkopia på Ronald månne?Någon som sett serien StartUp på Netflix? Känns som Rolex jobbat med produktplacering på Adam Brodys karaktär Nick Talman.
Kan inte bara var jag som noterat det
Oklart. Men märkte du att Martin Freemans sub bytte ägare inför den säsongen?Vad rockar Ronald Dacey i säsong tre av Start Up? På kontoret klockan tänker jag på?