Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Långklicka på bilden.Någon som kan identifiera den här om den nu är på riktigt och inte en film-prop. (Tagen från TV-serien Eureka)
En Diesel... vilket antiklimax!Långklicka på bilden.
Välj bildsök google lens.
Det är en Diesel dz7023
Fast det positiva är att du kan köpa en på Tradera för 350krEn Diesel... vilket antiklimax!
Di Caprio har/hade en reklamdeal med Tag Heuer, så det är därför.Eventuellt redan diskuterats men är det bara jag som blev förvånad att det inte var guldrolex som flög omkring i Wolf of Wall Street utan ist TAG Heuer?
Tror dock Jonah Hill bar en Daytona i ngn scen...
Aha det förklarar saken...Di Caprio har/hade en reklamdeal med Tag Heuer, så det är därför.
Timex.Vad har bandit för pjäs?
Vad har bandit för pjäs?
Nja, tycker den ser ut att ha traditionella bandhorn, så Swatch är det nog inte. GUL kanske?Planerar outfit för beach -23. Är det en Swatch?
Lite svårt att söka efter vad det är för modell. ”Watch Pamela Andersson”Planerar outfit för beach -23. Är det en Swatch?
Tag?Planerar outfit för beach -23. Är det en Swatch?
Planerar outfit för beach -23. Är det en Swatch?
Ser ut som en gammal hederlig Tag!Vad tror vi om det här då, någon skarpögd?
I boken skriver Belfort att han fick en ”thick gold Rolex” av Mark Hanna som han senare insåg var för vräkig och gav till Donnie om jag inte minns fel. Valet av tag i filmen är som nämnt alldeles säkert på grund av Leos deal.Eventuellt redan diskuterats men är det bara jag som blev förvånad att det inte var guldrolex som flög omkring i Wolf of Wall Street utan ist TAG Heuer?
Tror dock Jonah Hill bar en Daytona i ngn scen...
16610?Sharon Stone bär en Submariner i Sphere - Farkosten från 1998.
Referens får någon annan hjälpa till med.
det är ju dessutom en 11 eller 12 serie sub och filmen ska utspela sig ubder vietnamkriget
The Greatest Beer Run Ever. Submariner Date
Den introducerades väl omkring 1990 tror jag. Tycker dock att det är close enough. Är ju iallafall en Cartier av rätt storlek av en modell som existerade då. Hade ju varit värre om det var en XL eller nåt.I The Crown så ser det ut som att en snubbe har en Galbée. Scenen sägs utspela sig 1979 så jag började fundera på om modellen ens fanns då..