Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Storleken är sbsolut ingenting jag stör mig på, jag tycker att den sitter bra och den är framförallt väldigt bekväm att bära.En gång i tiden när jag fortfarande var fullfjädrad amatör och inte visste bättre, tyckte jag Panerai var ganska fula. Det lilla jag hade sett gav mig inte mer än att jag tyckte de alla såg i princip likadana ut.
Numera har jag sett ljuset och är djupt insatt och hardcore Paneristi. Skulle aldrig kunna vara utan Panerai igen.
Finns en anledning till att så många som väl vågar ta steget till Panerai blir totalt fast, oavsett vad de tyckt tidigare.
Tycker lite synd om dem som fastnat i "dussinrolex är da shit, Panerai är för stora"-träsket..
Kolla tex @marlun , grabben kan inte ha många mm över 150 runt handleden, men bär sin nya 44mm Panna som en kung![]()
Själv har jag alltid gillat Panerai men tyckt/trott att dels så kunde jag inte bära upp dom o dels att det var en gangster klocka haha.En gång i tiden när jag fortfarande var fullfjädrad amatör och inte visste bättre, tyckte jag Panerai var ganska fula. Det lilla jag hade sett gav mig inte mer än att jag tyckte de alla såg i princip likadana ut.
Numera har jag sett ljuset och är djupt insatt och hardcore Paneristi. Skulle aldrig kunna vara utan Panerai igen.
Finns en anledning till att så många som väl vågar ta steget till Panerai blir totalt fast, oavsett vad de tyckt tidigare.
Tycker lite synd om dem som fastnat i "dussinrolex är da shit, Panerai är för stora"-träsket..
Kolla tex @marlun , grabben kan inte ha många mm över 150 runt handleden, men bär sin nya 44mm Panna som en kung![]()
Instämmer, tyckte tidigare att Panerai var hemska men med ålder så kommer vishetEn gång i tiden när jag fortfarande var fullfjädrad amatör och inte visste bättre, tyckte jag Panerai var ganska fula. Det lilla jag hade sett gav mig inte mer än att jag tyckte de alla såg i princip likadana ut.
Frågan är om det är åldern som gör det eller ett ökat intresse för "klassisk smak"? Jag har också haft jättesvårt för just Datejust, Day-Date och Oyster Day, men jag fick också upp ögonen för dem bara under de sista månaderna. Konstigt det där, eftersom jag tidigare har haft väldigt svårt för de flesta av Rolex "enklare" modeller.Rolex datejust. Tyckte det var en gubbklocka, nu har jag blivit äldre