• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har du en eller flera klockor som idag är värda mer än ditt inköpspris?

• Ja!

Röster: 149 76.8%
  • Nej

Röster: 45 23.2%

• Totala väljare
    194
Hur får du fram diagrammet? Har appen men ser inte diagramen. Ja, inte för att jag är intresserad över ev. Värdeökningar då jag är entusiast :bag: Men andra kanske vill veta :angel:
Finns visst inte i appen utan bara på hemsidan. Kollade själv precis eftersom jag var nyfiken på samma sak.

Jag förstår alla som tycker det är ointressant om klockor gått upp eller ej och att intresset för värde kan grumla intresset för klockorna. Personligen rättfärdigar jag klockköp med att man måste ha sparade pengar ifall något oförutsett som olyckor, sjukdom eller arbetslöshet händer, och alla vet ju att man inte ska lägga alla ägg i samma korg. Likvida medel på kontot, aktier och sen en klocka på armen. Trevligare än guld. Lite som konst i mina ögon.

Har några klockor som behållt sitt värde men min förhoppning är att snart kunna dra hem en Rolex Sub vilket skulle kunna innebära slutet för värdeökningen för alla Rolex ;) Har en tendens att lyckas missa trender :)

Många intressanta inlägg, jag måste bara säga att det är sjukt kul att läsa allt som skrivs!:)

Jag ska kolla igenom tråden lite noggrannare när jag har mindre pluggande så jag kan återkoppla lite bättre:) Mvh

Tillbaka
Topp