Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den lilla helgulds-Certinan är helt fantastisk!Nu finns det ju många-många vintageur som är extremt ovanliga bara för att de skrotats ut, men om jag plockar bort ett par sussinklockor så tror jag att denna sexa är rätt "svår".
(Och @bbits , du kan stänga tråden sedan).
Urania (fast det finns säkert hundra till liknande här), 37 mm JLC Powermatic jumbo, Guld-DS (finns dock minst en till), Certina T&C i solitt guld, handgraverad Bronzo (definitivt ensam om), 36 mm Omega Tresor jumbo.
SAAB-klockan är fantastiskHar två reklamklockor och en 70 talare som jag tror att jag är ensammen om här på KS iaf!
I början när jag googlade på denna, hittade jag bara bilder på min egen Atlantic Plaza!
Har sedermera hittat en intressant(?) sida från Polen(!)
Ovanlig, klossig och kul!
Inget märkvärdigt men har en speciell historia!
Var nyanställd hos en firma som sålde verktyg. När Hitachisäljaren kom, ville inte chefen att jag skulle få nån klocka!
Jag var ju så ny...
Säljaren kom dock in och smög åt mig ett exemplar!
Tack vare en fråga på vintage, så gav mig @curler2 möjligheten att, som SAAB-ägare få förvalta denna vackra klocka!
Den ville inte bli bra på bild i dag, ni får hålla till godo med en gammal bild!
Tack!SAAB-klockan är fantastisk
Parmigiani och Daniel Roth är två riktiga pärlor!Några av mina som jag inte sett någon mer av på forumet...
Gerald Genta Backtimer, TAG Heuer 6000 PT, Parmigiani Fleurier Ionica och Daniel Roth Masters Chronograph
Berätta mer om Ica klockanHar ingen ref på ICA klockan men skulle vara kul om någon hade en likande
Yeman är ju riktigt kul och vem kommer på den underbara idén med fällkniv i boetten!Tror inte jag sett fler Yema Digital...
Sen hade jag denna inte speciellt vanliga... Sicura Safari
Klockan är vansinnigt vacker!Har min sinnesro-reverso som egentligen är så himla ovanlig även om allt tyder på att JLC gjort om modellens serienummer så dom nya som säljs nu har ett annat nummer
Klockan är vansinnigt vacker!
Det finns garanterat inte en enda klocka till med den gravyren!
Aldrig sett ngn av dessa
Tack! Håller helt med. Denna har ägts av ngn i Johnson Rederiet så det är härlig proviniens med battle scars etc. Denna kom innan Rolex GMT när de fajtades om att vara först med ett armbandsur som kunde visa tiden i fler tidszoner.Tissot WORLD Time var galet Cool !
Oj, den Yeman var ju inte lite tuffTror inte jag sett fler Yema Digital...
Sen hade jag denna inte speciellt vanliga... Sicura Safari
Trodde fört någon hade en likandan klocka som mig när jag såg att du citerat mig.Berätta mer om Ica klockan
Några av mina som jag inte sett någon mer av på forumet...
Gerald Genta Backtimer, TAG Heuer 6000 PT, Parmigiani Fleurier Ionica och Daniel Roth Masters Chronograph
Tack! Håller helt med. Denna har ägts av ngn i Johnson Rederiet så det är härlig proviniens med battle scars etc. Denna kom innan Rolex GMT när de fajtades om att vara först med ett armbandsur som kunde visa tiden i fler tidszoner.
All timehigh är väl ett ypperligt tillfälle att köra honom, för visst kommer du? Fast jag vill ju även se din reversoJo just det har ju Musse Pigg också
Hur fan kan jag glömma honom...?
Dags att rasta honom snart, var ett tag sedan han var ute faktiskt
Japp, kommer 16 första visningen! Tänkte nog köra min guld Tissot, men kanske får Musse åka med också?All timehigh är väl ett ypperligt tillfälle att köra honom, för visst kommer du? Fast jag vill ju även se din reverso