H
Hysteria
Guest
Vågar nog tro jag är ensam om denna i vårt avlånga land
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla bra.Urwerk UR-102 i platina/aluminium. En av totalt 10 tillverkade
GRYMT och jäkligt kul att några vågar riktig indieVågar nog tro jag är ensam om denna i vårt avlånga land
Den är trevlig
Baume Et Mercier Malibu känner jag mig rätt unik med!
Härliga, knasiga -70 talare!Sett nån Wittnauer Compressor men ingen av denna slag, Daydate anno 1970 ca.
Indeed, lite ”spaceigt”Härliga, knasiga -70 talare!
Dom indexen är för härliga
Den Omegan finns det nog ett antal av här på forumet, men visst det är en trevlig klocka och inte den vanligaste Seamastern.The only 1 of each of these that I had seen are the ones I ended up owning. The Seiko is gone, but I'm wearing the omega right now
Omega 2534.50.00 Seamaster 300m GMT 50th Anniversary. Not limited, but also not common. Mine is from 1999. I know a guy who has one that is almost the same, but it came on the factory rubber strap, making it a different ref. I also don't know if he's on this forum or not.
Seiko SARY087 Limited to 1300, and JDM. Never seen another one here.
I figured there had to be more since they aren't especially uncommon, though I hadn't seen one. I also haven't been a member very long hehe I really like it though, though I have thought about getting the 3 link SMP bracelet for it, since I'm not a massive fan on Bond links.Den Omegan finns det nog ett antal av här på forumet, men visst det är en trevlig klocka och inte den vanligaste Seamastern.
Den där är ju kul!Denna förresten kanske? Crystron tillverkades rätt kort tid (73-76?), och många tidiga LCD-ur har sabbats av läckande batterier.
@Stroboman något för frun?
Men vad fan...
Tror jag är ganska ensam med Panerai 511 och Cartier diver i helguld
Fungerar ica-klockan?Har ingen ref på ICA klockan men skulle vara kul om någon hade en likande
Som hängiven Tintin-nörd, när skall detta nördande sluta..., stå såg jag din klocka.Tintin Moon Watch med boett i rymdbakelit och armband i ett spännande högfriktionsmaterial. Sekundvisare i form av jorden som magiskt rör sig i omloppsbana runt den röd-vita raketen med ett rymdvarv i minuten. Spektakulär lume, där inte bara visare och index lyser upp, utan även stjärnhimlen på urtavlan. Oerhört exklusiv box med lock i klarplast. Ett framtida samlarobjekt som jag nog är ensam om på forumet, än så länge.