Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Likadana urverk misstänker jag men ändå olik och rätt ensam här tror jag!?
Japp, de delar verk!Likadana urverk misstänker jag men ändå olik och rätt ensam här tror jag!?
Herregud vilken klocka. Topp 3 Cartier all time. Får man fråga vad du gav för den?Cartier Tortue Monopoussoir Collection Privee.
Herregud vilken klocka. Topp 3 Cartier all time. Får man fråga vad du gav för den?
Vi verkar vara minst två å alla fall
KK = kul klockaBR 03-92 Diver Green Bronze borde det inte krylla av här på forumet va?
Tack! Ibland är en KK inte att underskatta!KK = kul klocka
Det är snudd på kriminellt att slänga sig med sådana påståenden och sen inte bifoga bild på spektaklet!Tror jag är ensam om denna klocka på forumet. 6B Upkeep från engelska gasgasbones. 50 exemplar tillverkade med en replika av en bomb ( ! ) som låda.
Det är snudd på kriminellt att slänga sig med sådana påståenden och sen inte bifoga bild på spektaklet!
Tack. Det var typ 90k för ett par år sedan.
Galet Chrono24 visar ju typ 400k?
Mitt intryck av dina inlägg är att du är nästan mer intresserad av prisbilden/marknaden än av de klockorna vi har diskuterat.
LW:n är kvar i min ägo. Tror möjligtvis jag är ensam ägare av 42mm-bronzo också? (Ref PAM1074)Linde Werdelin 3 Timer GMT green, nr 6/22 tillverkade. Bör vara ensam om denna