Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du full, påtänd eller har du varit på St Eriks och opererat båda ögonen min vän!Snyggaste moderna Omegan by far.....jag gillar den och Z-33:an.....
Ska fan glida in och klippa något!!
Är du full, påtänd eller har du varit på St Eriks och opererat båda ögonen min vän!![]()
Kan inte annat än tolka detta som ett fruktansvärt angrepp på min persona..... och således finns bara ett motmedel..... Freck U you frecking freck..... OCH....släpa dolmen i grus lymmel....myntOmegan är sjukt sval...
Jaganata, jag drar nog dit på onsdag ifall du inte vågar själv och behöver handhållande![]()
riktigt snygg! Grattis
jag behöver också handahållande..Jaganata, jag drar nog dit på onsdag ifall du inte vågar själv och behöver handhållande![]()
check mkrggHörs på onsdag förmiddag då danne10
Tjena, inget jag såg men det har dom kanske.Jag försöker glida in vid lunch i morgon, vi kanske syns där då. Jensab vet om dom har några billiga klocklådor på Rea också?
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om den och vet inte vad som flög i migBall, riktigt tuff modell som jag ej sett tidigare
Någon som skall dit idag? Wii?
Vilken tid?