Har date annars hade jag kommit med.Jag och MKRGG är där 11.45....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har date annars hade jag kommit med.Jag och MKRGG är där 11.45....
Jag lämnade precis, vet ju inte hur alla ser ut så jag sa inte hej till någon, hur känner man igen er!?![]()
Vi är dom coola, jag har grön jacka
Vi drog oxå snabbt, hade kort lunch tyvärr....finns helt klart fynd att göra för hugade spekulanter...
Har för mig att superocean fanns till riktigt rabatterat pris. Ring dit och fråga.Fråga från en som bor riktigt långt bort...
Fanns Superocean 42, Galactic 36 eller Transocean med duktig rabatt?
//Daniel
Transocean fanns, både plain och med chrono/månfas. Upp mot 50% på Breitling. Galactic fanns också med pärlemotavla och även Superocean om jag inte såg fel.Fråga från en som bor riktigt långt bort...
Fanns Superocean 42, Galactic 36 eller Transocean med duktig rabatt?
//Daniel
Fanns det kvar någon EZM3?
Kan någon av er vara vänlig och kolla pris på omega po 42mm
Den gråa modellen
Skulle uppskattas
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Den som va ute för 26000?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
De har en superocean 44 med rose gold-ring för 25. Såg väldigt tilltalande ut. Med de senaste utgifterna så vettefan. Skall gå hem och tänka på saken.
![]()
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Den är sjukt snygg! Passar på både länk och brunt läder.
Som du säger, jag tycker den var riktigt snyggt på det bruna läderarmbandet som medföljde.
Fan också, hade behövt sälja av Omega Seamaster för att kunna köpa den. Lite svårt att få till en affär på 44 minuter haha.
/M