• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrea i sumpan!

RobertD

Ingenting
2-Faktor
För alla hugade spekulanter, varför inte ta er tid och fara dit. Har bara hört gott om affären!

//Jokk

I mitt fall för att det är ungefär en timmes restid? Vilket känns onödigt då jag egentligen inte är i "skarpt läge".

Men det är klart, det är ju alltid väldigt trevligt att titta på klockor! :)

/R
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det fanns Breitling som var kraftigt rabatterat, har för mig att det var ett par Superocean modeller.
 
Jag var där på lunchen, -15% på det mesta.
Det var dock klart mer rabatt på en del enskilda modeller. 30% på någon snygg Sinn (gissar att det var mod 6000)...kliade lite.
Breitling Chronomat GMT(tror jag det var) med blå tavla var det ca 30% på också...stor jäkel!
Själv har jag lite Speedmaster sug men inte tillräckligt för att slå till.

Trevlig personal som vanligt :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Blev ett rejält fint Hirschband till De Villen!
null_zps574734ee.jpg

Väl värt ett besök eller ni som bor längre bort, ett telefonsamtal.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
demube6y.jpg


Tog en bild på Omega klockor med 15%
Tissot 30%
Breitling varierande % sats, någon slm var på 50%
Sinn 10% Fanns någon med mer procent på.
Graham var det om jag kommer ihåg 30%

Var vänlig och rätta mig om det är ngt som är helt fel, men detta är vad jag kommer ihåg
 

Målarn

The Steak
Fick denna mail nyss;

Bästa klockvänner,
Då är det 7,5 timma kvar för vår lilla urbutik i nuvarande skrud. Fr.o.m nu till kl. 17.00 idag onsdag har vi ännu bättre rabatter, nu är det en hel del som har 50% rabatt!!!

Så ta tillfället i akt, för detta händer Aldrig igen, i alla fall inte så länge jag äger butiken!!!Väl mött vänner och gör ett riktigt klockklipp.

Med vänlig hälsning Richard Dahlgren
 

Rille

Rolex
Fick denna mail nyss;

Bästa klockvänner,
Då är det 7,5 timma kvar för vår lilla urbutik i nuvarande skrud. Fr.o.m nu till kl. 17.00 idag onsdag har vi ännu bättre rabatter, nu är det en hel del som har 50% rabatt!!!

Så ta tillfället i akt, för detta händer Aldrig igen, i alla fall inte så länge jag äger butiken!!!Väl mött vänner och gör ett riktigt klockklipp.

Med vänlig hälsning Richard Dahlgren

Såg också mailet men hinner tyvärr inte dit idag :( om någon ska dit får ni gärna dela med er om hur det ser ut!
 

Jonaz

Rolex
Fick denna mail nyss;

Bästa klockvänner,
Då är det 7,5 timma kvar för vår lilla urbutik i nuvarande skrud. Fr.o.m nu till kl. 17.00 idag onsdag har vi ännu bättre rabatter, nu är det en hel del som har 50% rabatt!!!

Så ta tillfället i akt, för detta händer Aldrig igen, i alla fall inte så länge jag äger butiken!!!Väl mött vänner och gör ett riktigt klockklipp.

Med vänlig hälsning Richard Dahlgren


Känns som man bor på fel sida :(


iPhone | Tapatalk
 

Dexter86

Cartier
jahapp , typsikt att man ska bo åt helvete därifrån !
om någon ska ner där idag så ge en uppdatering om Omega Planet Ocean samt Breitling Heritage eller Superocean II :)
 
Topp