Attans medJag är här nu, men verkar bara finnas 45 mm 15% rabatt
15% på 44.000:- ... eller vad är deras butikspris?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Attans medJag är här nu, men verkar bara finnas 45 mm 15% rabatt
Någon som skall dit idag? Wii?
Ok, det får bli en annan gång! Jag kanske gör ett återbesök i morgon.Får hoppa dagens besök. Bilen ska in på verkstad efter jobbet
För alla hugade spekulanter, varför inte ta er tid och fara dit. Har bara hört gott om affären!
//Jokk
Hej, det fanns nån helsvart Tag Heuer chrono, en Sinn "lufthansa" och lite annat tror jag.Fanns det något kul på 40-50% rabatt? (Dvs som kan motivera ett rejält impulsköp...
/R
I mitt fall för att det är ungefär en timmes restid? Vilket känns onödigt då jag egentligen inte är i "skarpt läge".
/R
Fick denna mail nyss;
Bästa klockvänner,
Då är det 7,5 timma kvar för vår lilla urbutik i nuvarande skrud. Fr.o.m nu till kl. 17.00 idag onsdag har vi ännu bättre rabatter, nu är det en hel del som har 50% rabatt!!!
Så ta tillfället i akt, för detta händer Aldrig igen, i alla fall inte så länge jag äger butiken!!!Väl mött vänner och gör ett riktigt klockklipp.
Med vänlig hälsning Richard Dahlgren
Fick denna mail nyss;
Bästa klockvänner,
Då är det 7,5 timma kvar för vår lilla urbutik i nuvarande skrud. Fr.o.m nu till kl. 17.00 idag onsdag har vi ännu bättre rabatter, nu är det en hel del som har 50% rabatt!!!
Så ta tillfället i akt, för detta händer Aldrig igen, i alla fall inte så länge jag äger butiken!!!Väl mött vänner och gör ett riktigt klockklipp.
Med vänlig hälsning Richard Dahlgren
Någon ska ska dit vid lunchtid?
Jag tror att jag går ner, vad är lunchtid för dig?