Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja jävlar vilka lirare det finnsJag tänkte vi kunde samla roliga och iögonfallande klockrelaterade tatueringar, eller klockor på armar med grymma gaddningar.
Jag börjar, vad sägs om denna?
Blir det en visning?Jag har rolexkronan tatuerad
Nice, ser jag framemotSka se om jag kan ta en vettig bild. Den är lite subtilt "gömd" inbakad i ett större motiv
Jag tänkte vi kunde samla roliga och iögonfallande klockrelaterade tatueringar, eller klockor på armar med grymma gaddningar.
Mitt öga ser 98.... Annars skulle det varit riktigt rubbat.Haha ja jävlar vilka lirare det finns
Har han 88 i datumfönstret?
Ja det stämmer vid en närmare granskningMitt öga ser 98.... Annars skulle det varit riktigt rubbat.
98, kanske året han är född?Haha ja jävlar vilka lirare det finns
Har han 88 i datumfönstret?
Eller att han gav 98 spänn för tatueringenJa det stämmer vid en närmare granskning
Jag trodde han var Rolex höger motsvarande.
Kan tänkas att Karln är född 98 kanske
Det finns en till på KS med en Rolexkrona tatuerad som är riktigt bra gjord. Har tyvärr ingen bild på den och tänker inte säga vem det är utan han får ge sig själv tillkänna om det är något han vill vissa upp.Jag har rolexkronan tatuerad
98, kanske året han är född?
Två kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Det var bland det hemskaste jag har settJag tänkte vi kunde samla roliga och iögonfallande klockrelaterade tatueringar, eller klockor på armar med grymma gaddningar.
Riktigt Nice, det där gillar när det ligger och myser så därTvå kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Är det RM på handleden?Jag tänkte vi kunde samla roliga och iögonfallande klockrelaterade tatueringar, eller klockor på armar med grymma gaddningar.
Riktigt Nice, det där gillar när det ligger och myser så där
Bra gjort och skön ide
Två kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Bra armar Hulken
Visa den i svanken också!Två kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Visa den i svanken också!
Haha. Lugn nu
HahahahahaEtt ”D” & ett ”W” på varsin skinka