jaa grova är domVilka jäääävla armar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jaa grova är domVilka jäääävla armar!
jaa grova är dom
Vilka jäääävla armar!
Ser väl alla att det är låret.......Hahaha!! Man får ej narras...
Känns lite Bono eller? Varför vill du just på lången?Funderar på att göra en simpel variant av rolexkronan på vänstra långfingret. Eller är det big nono??
Ryggtavla, go big or go home.Funderar på att göra en simpel variant av rolexkronan på vänstra långfingret. Eller är det big nono??
Känns lite Bono eller? Varför vill du just på lången?
Det där var coolare än vad jag tänkte, trodde det var längsmed insidan
Det där var coolare än vad jag tänkte, trodde det var längsmed insidan
Bilden av @Widowmaker har gått från en look a la Tim M:Två kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Ja faktiskt....men vill du ge fingret lär man ju vända på den...men den var cool som den var den du visadeHåller med. stilrent men ändå boom
Sköna testonivåer och svettiga män nuJag ser heller bilder på dina armar @Widowmaker än Rolexkronan....shiiit mannen!!!
Han behöver ju swole
Gott, bara att smälla till direkt när impulsen huggerNu blev jag sugen . Bokar tid imorrn (No joke)
Nu blev jag sugen . Bokar tid imorrn (No joke)
Gott, bara att smälla till direkt när impulsen hugger
Blir en show and tell sen hoppas jag
Kvaliten är verkligen genomgående med ett mycket litet undantag.
Det blir ofta bäst när planen inte är sattSpontana gaddar uppmuntras alltid!
Agree! Får kirra så fort solen lagt sig liteDet blir ofta bäst när planen inte är satt
Ja även här hemma väntar jag ut solen till septemberAgree! Får kirra så fort solen lagt sig lite
Överdriftens mammaJa även här hemma väntar jag ut solen till september