Haha ja jag är ju en såndär SPF 50 lirare ocksåÖverdriftens mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja jag är ju en såndär SPF 50 lirare ocksåÖverdriftens mamma
Majoriteten av världens länder skulle aldrig tatuera sig om resonemanget var sådär, hehe.Haha ja jag är ju en såndär SPF 50 lirare också
haha det går över....det är lite som plasten på en ny klocka. Man är lite rädd men sen släpper det hahaMajoriteten av världens länder skulle aldrig tatuera sig om resonemanget var sådär, hehe.
OtäcktDedikation när den är som bäst
Dedikation när den är som bäst
Snarare ett dyk i poolen eller en kvart i bastun man bör vara nojig över. Men nog med OT. Ska gräva om jag har något klockrelaterat.haha det går över....det är lite som plasten på en ny klocka. Man är lite rädd men sen släpper det haha
Finns för mycket för att man ska orka välja. Men dafont.com är ju värt ett besök om du vill ha typ 2 miljoner alternativ.Har faktiskt funderat över att tatuera WIS någonstans på kroppen men jakten på rätt font försenar planerna.
Letar mer inom de olika manufakturerna. Hade Seiko innefattat W bara...Finns för mycket för att man ska orka välja. Men dafont.com är ju värt ett besök om du vill ha typ 2 miljoner alternativ.
Jag önskar att jag vore så saftig
Just ja! Den där hade jag glömt!
Haha jaha det dröjer så länge för dig? Jaghar bokat tid idagJa även här hemma väntar jag ut solen till september
Haha ja jävlar vilka lirare det finns
Har han 88 i datumfönstret?
98 tror jagHaha ja jävlar vilka lirare det finns
Har han 88 i datumfönstret?
98ggr sen på bollen med98 tror jag
Men ett A för försök98ggr sen på bollen med
Oklar hjärnskada jag harHaha jaha det dröjer så länge för dig? Jaghar bokat tid idag
Två kassa bilder. Var svårt att ta själv samt bad light. Kan fixa bättre i spegel sen.
Haha exakt så
...smakfulltDedikation när den är som bäst
10/10!Dedikation när den är som bäst
Ett gäng med entusiaster!
Hahaha Bättre sent än aldrig eller vad säger manOklar hjärnskada jag har
Men långsamt långsamt snigel kryper fram som min mor alltid så om mig.
Men lyckligtvis kan jag vara lite mer explosiv inom andra områden
Alltså en likadan modell man har på armen intatuerad är ju ändå rätt kul? Blev faktiskt sugen på riktigt nu.
...smakfullt
HahaStår säkert Diesel på andra armen så det balanseras upp lite.