• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack 2.0

Nu när det är nya ägare borde ju en modereringspolicy publiceras och vad heter de som nu äger forumet? "Om Klocksnack och dess ägare" borde finns på forumet.
Syftar du på Lindströms satirteckningar har du lång väg att gå när det gäller rasism och sexism...
Jag är inte moderator längre, de nya har inte hunnit fimpa min behörighet.

Vill du diskutera modereringspolicy och gubbsnusk får du göra det med någon annan än mig.

Du menar liknande som du uttrycker dig här nedan

Gubbsnusk.jpg

Ska vi ta moderingspolicy diskussionen över en kopp kaffe F2F?

Ska vi ta moderingspolicy diskussionen över en kopp kaffe F2F?
Om du anställer mig, men då vill jag att övriga moderatorer också nyanställs och att vi höjer nivån på Klocksnack. Jag ser en enorm potential som under fem års tid inte blivit utnyttjad. Varumärket behöver lyftas och annonsörer skaffas. Eller så låter ni det bara fortsätta som vanligt...

Om du anställer mig, men då vill jag att övriga moderatorer också nyanställs och att vi höjer nivån på Klocksnack. Jag ser en enorm potential som under fem års tid inte blivit utnyttjad. Varumärket behöver lyftas och annonsörer skaffas. Eller så låter ni det bara fortsätta som vanligt...

Så du tycker det är dax att byta ut ett gäng moderatorer som varit det i drygt 2 veckor?

Vi har en hel rad förändringar som kommer ske under första kvartalet, gällande utseende, annonsörer och samarbeten.

Så du tycker det är dax att byta ut ett gäng moderatorer som varit det i drygt 2 veckor?

Vi har en hel rad förändringar som kommer ske under första kvartalet, gällande utseende, annonsörer och samarbeten.
Nu sökte jag ju jobb, men det är nog enklare att det är som det alltid varit. Du måste ju rimligen märkt att många profiler lämnat forumet. Vilka modererar nuförtiden?

Då tar jag tillbaka min ansökan. Det finns moderatorer som jag anser fullständigt olämpliga för jobbet. Tack för svaret.
Inte för att varken nya eller gamla moderatorer behöver uppbackning. Men vad håller du på med? Du har möjlighet att gratis engagera dig i, sälja,köpa och prata klockor på ett forum drivet av några entusiaster. Du, jag och alla andra ska vara glada och tacksamma att det finns människor som har energin att engagera sig.

Nu sökte jag ju jobb, men det är nog enklare att det är som det alltid varit. Du måste ju rimligen märkt att många profiler lämnat forumet. Vilka modererar nuförtiden?
Hej Joakim,

Spännande framtid vi går till mötes!

Givetvis jätteroligt att du vill engagera dig men jag har bara en liten fråga. Du nämner att många profiler lämnat forumet. Vilka tänker du på då? Spontant saknar jag max men han har ju inte försvunnit pga modereringen. Vilka mer tänker du på?

Kan man få en version som passar arbetstid och på håll ser ut som ett Exceldokument? Så slipper man att Alt-tab:a varje gång chefen går förbi när man surfar in på Klocksnack... :)

Kör med Ctrl + W så stänger du ner filken snabbt :D (Windows)

Tack till dom som grundade denna sida samt eran tid i kodning mm. :)

Hoppas de nya ägarna hänger med i nu tiden. :D

//Simon

Senast ändrad:
Hej då ni nu uppdaterar denna sida och med mera så uppdatera even rubrikerna se nedan.
EX ----> Välkommen till Klocksnack - principer för forumet (uppdaterat 140710) <--- Datumet ;)

@hook

//Simon

Tillbaka
Topp