Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi tittar på lite olika lösningar. Tack för tipset.Kan man få lägga in ett litet önskemål?Som det är nu så är gränsen satt till 50 inlägg för att kunna skriva i Lifestyle-delen. Som ny medlem kan jag tycka det är lite väl högt. Vet inte om det finns någon speciell anledning bakom det men som jag känner så har jag ingen lust att blajja ut massa onödiga inlägg utan substans bara för att få tillgång till en avdelning där jag faktiskt kan bidra med något. Förstår såklart att det finns en cap på Köp o Sälj för att sortera bort oseriösa personer men de andra avdelningarna tycker jag borde vara öppna
![]()
KS är ju tänkt att främst vara ett klockforum...
Jag tror någon försöker säga att det är ett forum för klockintresserade i första hand och då är 50 vettiga inlägg om klockor inte mycket.Absolut! Det är jag helt med påMen eftersom avdelningen finns här så antar jag att det inte bara är jag som också gillar diskutera andra topics
![]()
50 VETTIGA? Kommer jag slängas ut från Lifestyle nu?Jag tror någon försöker säga att det är ett forum för klockintresserade i första hand och då är 50 vettiga inlägg om klockor inte mycket.
Jag är ingen domare så du får fortsätta att leva i ovisshet50 vettiga? Kommer jag slängas ut från Lifestyle nu?
Bara 49 kvar.50 vettiga? Kommer jag slängas ut från Lifestyle nu?
Är Herr Gurka den högsta grönsaken?Tackar för en grymt forum! Ny ledning betyder kanske nya titlar? Starwars börjar bli lite gammalt nu, dags för att börja köra grönsaker?
Nu när det tas upp saker man vill ha så får man be om att vi ska ta en koll på alla smileys och finna det stora felet, det finns ingen Tissot logo
Edit Tissot smiley
Det var min idée men finns många varianterÄr Herr Gurka den högsta grönsaken?
Nja, vi har ju haft den ett tag så vi klurar nog på ngt annat.Det var min idée men finns många varianterhoppas ni hittar på ett roligt tema iallafall, men ni kanske är nöjda med starwars?
Låter bra, vi kanske märker tidigare än väntat att vi har en ny ledning som är i full fart.Nja, vi har ju haft den ett tag så vi klurar nog på ngt annat.